Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar ze gaven geen kik.

Gisteren niet achter de PC gezeten
Jullie kunnen wel raden waarom 
Maar uiteraard heb ik oppas geregeld
Maar ze is alert en doet het goed. Toen ik haar ging halen kwam er een mevrouw naar me toe die daar tegenover de wei altijd rijd. Ze was helemaal weg van Mirte en had van de week een show mogen aanschouwen
zoals Mirte dat zo goed kan
Zelfs met die megapens, al ziet dat er nu dan wel een beetje grappig uit
En tja, een merrietje is wel mijn wens, omdat ik ze dan veel makkelijker samen aan kan houden. En het zou toch zó leuk zijn om een dochter van mijn dierbaarste oogappeltje te hebben
Esther! Megadik
. Ik zal van de week weer eens foto's maken. Ze doet het ondanks dat ze echt huge is, inderdaad gelukkig heel goed. Liet gisterenavond nog even een showtje zien waar ik toch zó van kan genieten. Het ziet er wel grappig uit met die megabuik, maar het is voor mij wel een indicatie dat ze zich goed voelt.
Maar vooralsnog ben ik alleen maar elke dag aan het aftellen en aan het duimen dat alles goed gaat en Mirte en de kleine over een maandje gezond in de wei lopen
Maar omdat ze het al zo lang volhoudt en zich redelijk voelt, is mijn angst voor een tweeling toch wel wat naar de achtergrond gezakt. We zullen het zien. Ik hoop dat ze over een weekje of 2-3 zal bevallen van een gezond veulen en dat ze het beiden goed maken
Het geslacht en de kleur maken me niet uit. Als ze maar beiden goed door de bevalling komen en het goed maken