Leuke naam en schattig veulen. Wat gaan jullie er mee doen?
Crazyhorse77
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-10 17:19
Wat leuk dat jullie de naam zoo leuk vinden ik had hem al meer dan een jaar whahah.
@ Silly Woman-> hij is me nu nog iets te dierbaar om er over na te moeten denken hem weg te doen...maar ja het is een hengst en dus zal hij tzt. verkocht gaan worden
Aah wat een superknap veulentje is er uitgekomen zeg! En mams blijft natuurlijk ook echt om te kwijlen Van harte gefeliciteerd en hij heeft een super leuke naam
Crazyhorse77
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-10 22:10
Zo daar zijn we dan met de eerste buitenfoto's .... helaas weet Flip ook al wat een flinke regenbui is maar ja daar moet hij maar aan wennen. Morgen hoop ik wel betere plaatjes te schieten maar zo hebben jullie alvast een idee!!
Bij deze laatste foto zie je dat hij nog wel wat steil op de beentjes staat...maar dat komt allemaal wel goed!! Hij is zooo schattig en LIEF (heel mens gericht en ook met vreemden ....heerlijk komt zo naar je toe lopen en vind iedereen even leuk.
Laarski
Geplaatst: 03-07-10 22:15
Oh geweldig he! Lekker buiten, de eerste oefenrondjes zijn gedaan Gelukkig is de temperatuur lekker voor een regenbuitje.. hier in ieder geval En wat fijn dat ie zo gezellig is!!
gefeliciteerd! wat een kanjertje.....heeft mama weer goed gedaan!
laResidence
Geplaatst: 04-07-10 13:56
Ja hoor ben ik een dagje weg wordt ie eindelijk geboren. Van harte gefeliciteerd CrazyHorse en moeder! Vind de naam ontzettend leuk en het veulen zelf....een plaatje!