sil zit nu aan dr titjes te krabben. wie weet gebeurd er wat daar onder
ik wil ook achter veulies aanrennen ..... of omgekeerd
Manda
Geplaatst: 27-03-10 23:41
Wat is die buik toch weer groot Elien!! Heb je je zwembadje al opgeblazen? Kan daar straks al het vruchtwater in Ben echt benieuwd of het echt een groot veulen is! Mylo had een andere vader he . Misschien geeft deze wel grote veulens.
sandra3235
Geplaatst: 28-03-10 00:48
xElienx schreef:
sil zit nu aan dr titjes te krabben. wie weet gebeurd er wat daar onder
ik wil ook achter veulies aanrennen ..... of omgekeerd
Nou je bent welkom hoor om hier alvast te oefenen
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-10 21:11
ik heb het idee dat er wat veranderingen in dr uiertjes zit. vanochtend was de plooi naast dr rechter speen weg. sil een par keer verzet, maar hij bleef weg. verder is er niet veel verschil. morgen krijgt ze een lekker pak zaagsel in de stal. ik merk dat ze wat meer gaat liggen. nu kan ze natuurlijk ok prima liggen, maar drachtige dames mogen wat meer verwent worden
edit: ze is nu ook weer heel erg ontustig. heel heftig met dr staart aan het slaan, rondjes lopen, beetje naar dr buik bijten en dr kont schuren.
jody87
Geplaatst: 29-03-10 23:18
Eindelijk verschil in de uier! Dat mag ook wel die van Ely zit al bijna vol en die moet nog ongeveer 10 daagjes langer Schopt het veulen van sil ook veel en hard? Dit wordt hier het 2de Draak veulen en bij allebij zijn het flinke kickboksers
net nog even gecheck, maar nog geen echte verdere ontwikkelingen. uier alleen op gevoel gedaan, want had geen licht (har enorme buik overschaduwt alles ) veulen is redelijk druk ja, maar niet zo erg dat je het echt ziet bewegen (veel vruchtwater waarschijnlijk ). je kunt het wel goed voelen. haar staart begint sinds deze week ook coupe pleeborstel aan te nemen.
ik ben ook heel erg benieuwd naar Ely's veulie is ze 10 dagen na de laatste dekdatum van sil?
jody87
Geplaatst: 30-03-10 13:13
Ja, mijn berekening was Sil ongeveer op de 17de (kan het mis hebben, ben geen rekenwonder ). En Ely op de 27ste April. Teminste dat denk ik. Zou ook een paar dagen eerder kunnen. Ze is iig al erg dik. en geeft dus al best een volle uier. Heb voor de zekerheid dus alvast de camera aangezet. Maar ze kan het ook goed nog 28 dagen binnen houden.
bijna vanaf de laatste dekdag de 18de, en de 5de dekdag de 10de ik denk dat het richting de 18de gaat, maar kan dr beter wat te vroeg goed in de gaten gaan houden dat te laat. zul je zien, gaat ze er dik overheen
yashilha
Geplaatst: 30-03-10 14:06
Wat een knappe dame is het toch Fijn dat er eindelijk wat gebeurt met het uier!
uier is vandaag eerder weer minder geworden dan meer rare merrie, maar sta er ook niet van te kijken als er ineens een veulen naast loopt rond de uitgerekende datum. ze ligt overigens 's nachts wel (als ik slaap ), vanochtens zat ze van top tot teen onder het zaagsel