harsen, komt voorafgaand aan de melk Spannend!!!!Auto is hier gereed autopapieren, sleutels, warme kleding liggen klaar voor het geval dat ik mag komen kijken hahaha!
Nou... als Joto belt.. dan doe ik er alsnog (als ik goed doorrij) 15 minuten over...het is op sommige plaatsen glad... Ik zal moeten krabbelen... maarja.. eerst maar afwachten of ik er uberhaupt bij mag zijn rust voor de merrie staat vooropIk ga hond uitlaten, doeii!
Ja klopt, en niet te hard rijden want het is ontzettend glad op heel veel plaatsen!! en krabben hoord er nu ook bij ja haha!!:Drust voor de merrie voorop ja daar heb je zeker gelijk in!, en het veulen loopt ook niet weg hihi
nee daarom, maar zou mij geweldig lijken om dit mee te kunnen maken Dus eerst maar eens afwachten Ik ga mn bed maar eens gereed maken :p dan kan ik liggen voor de pc
*Ff snel, ga nu zo weer heen* Ze staat opzich wel rustig, maar laat dr kuil liggen en melk stroomt er bij elke stap uit.
krabben hoeft niet als je een deken over de ruiten legt, dat is misschien wel handig nu. Succes straks Joto!!
Deken vriest vast helaas ervaring mee.Pa had een speciaal iets... maar dit werkt niet, vriest eronder door... heb t er maar afgehaald.Dus wordt gewoon krabben maar het is nog niet eens zeker of ik wel mag komen kijken Dat hoor ik op laatste moment.Dus voor ht geval dat, ik heb mn spullen alvast klaargelegd