Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BraveSpots schreef:Ben je niet ontzettend bang dat ze in de loop van de jaren weer een ongeziene tweeling gaat krijgen?
Ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat het nu goed gaat met alledrie, maar ik vrees dat de kans dat je verschillende veulens of zelfs de merrie gaan verliezen zelfs vrij groot is als ze steeds tweelingen krijgt over de jaren heen. Of zie ik dat mis?
marialva schreef:Ibbel schreef:DA staat ook standbye? Ik zou van de zenuwen al m'n nagels opkluiven, en ik bijt normaal echt geen nagels.
ja die staat standbye, en komt zo ook evenehhh schat ik ben al bij mn knokkels
alles staat in paraatheid, en ben ik er helemaal klaar voor
Claudia78 schreef:Hallo, Ik heb ooit een tinkermerrie verkocht waar heel perongeluk een arabische hengst overheen gegaan was. We wisten niet dat ze drachtig was toen we haar verkochten. Ik heb nog een poosje contact gehouden met die mensen. Toen bleek dat ze drachtig was heb ik rond de uitgerekende datum gebeld of het veulen er al was. Ja, ze zijn er....werd er gezegd. ZE??? Ja het is een tweeling geworden.
1 veulen heeft heel veel extra aandacht nodig gehad. s`nachts een aantal keren uit bed om de fles te geven. Maar wat ik hoorde is alles goed gekomen
marialva schreef:Iris82 schreef:Als alles geboren en gezond is, kunnen we dan morgenochtend al foto's verwachten? <kijkt lief>
ja hoor ben vlot met de cameraen ook als het niet goed is zal ik foto's plaatsen, maar daar ga ik niet van uit nu