Jeetje, zag dit topic een poosje geleden al en ben verbaasd dat het er nog niet is! Spannend, ik lees even mee.
Oehh lekkere dikke pens hoor, bij pagina 7 dacht ik;nou het zal in 1 van de volgende pagina's er wel zijn.. NOT!!Ik blijf het ook volgen..
Komt daar straks gewoon een héél klein veulie uit hoor Beebje-paardje heeft daar een persoonlijke welness daar binnen, dus rustig aan alle tijd nemen
@Merlinde; door een prachtige fijngebouwde shet-hengstdie iets kleiner is dan saar tja wachten duurt altijd lang he..ze is zeker nogsteeds bezig de vlekken aant inkleuren oid?Grtjs Tineke
Ik lees al even mee en dacht ook dat het niet lang meer zou duren. Ben heel benieuwd!Lekker buikje heeft ze
Zo zeg.. duurt wel lang.. heb hele topic doorgenomen.. Hele topic dacht ik: aah volgende blz zal die er wel zijn.. nee hoorBen benieuwd wanneer het veulentje geboren gaat worden, ga het zeker volgen!
nou zeg je geduld wordt wel op de proef gesteld maar dat ben je snel vergeten als je 1 dezer dagen een mooi veulentje hebt