Van harte gefeliciteerd! Wat heerlijk dat alles nu goed gegaan is. En wat een lieve mama is Joy toch. Er zou een gouden Bokt-bevallen-merries topic moeten zijn, dan heeft Joy in elk geval mijn stem!
Gefeliciteerd met dit prachtige merrieveulen!! Ook ik heb gisteravond mee mogen genieten, maar doordat er zo druk gepost werd kon ik er met mijn trage internet niet tussendoor komen
Ook voor mij was dit even een emotioneel moment! Wat fijn dat alles goed gegaan is! Geniet lekker van die kleine meid!
Er staat me iets bij dat het veulen van Joy voor je moeder zou zijn, is dat dit jaar nogsteeds het geval?
MMares
Geplaatst: 16-05-13 05:51
Gefeliciteerd met jullie mooie merrieveulen. Het is jullie van harte gegund.
Voor degene die de foto's en het filmpje plaatsten, bedankt, zo heb ik, en vele anderen het ook min of meer kunnen meemaken.
TS en zus, rust maar goed uit en geniet morgen maar volop van Joy en Mayflower.
Wat een prachtig veulentje, met een prachtige naam!
Ballard_L
Geplaatst: 16-05-13 07:06
Wauw wat een practig veulen! Gefrliciteerd en geniet ervan
cathyenbeau
Geplaatst: 16-05-13 07:09
Wat een plaatje is het toch! Gefeliciteerd met de mooie merrie! Helaas heb ik de bevalling gemist, Ik had mn telefoon op vol volume en cam op groot scherm. Dus ik kon de bevalling niet missen. Ben ik gaan slapen, word ik wakkr mobiel uit battery leeg. En toen lag erop eens een veulen bij
Lisse
Geplaatst: 16-05-13 07:14
heeft iemand het gefilmd? ik heb het gemist maar gefeliciteerd!