Ooooh hoe móet ik mezelf nu wegsleuren met dat leuks op de cam?
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 16-05-13 00:54
Ik vind dat we die carpooling maar echt moeten doen, hihi! Wat een kanjers daar in Ees
Kijk die kleine rondhuppelen.. En Joy houdt haar mooi in de gaten hoor
Roosch, slaaplekker!
Aartje
Geplaatst: 16-05-13 00:58
Roosch schreef:
Ik leef met je mee.. *gaaap* maar ik ga nu toch ook echt maar naar bedje toe..
Littera
Wat een prachtige naam en ze is zooo mooi!
_KaWi_
Toch nog even de cam aangezet, wat is het heerlijk zo'n spingend ding naast joy te zien.
Roosch
Geplaatst: 16-05-13 00:59
Aartje schreef:
Roosch schreef:
Ik leef met je mee.. *gaaap* maar ik ga nu toch ook echt maar naar bedje toe..
Ik.. moet.. mezelf.. wegsleuren..
NU.
DesireeK
Geplaatst: 16-05-13 01:01
Roosch schreef:
Gewoon lekker gaan slapen met al het moois wat je tot nu toe hebt gezien
Ik ben ook helemaal blij en kan ook bijna niet weg bij de cam.. maar soms moet het.. het is een pracht bevalling geweest van een pracht veulen waar we nog veel van zullen zien
Ik vind dat we die carpooling maar echt moeten doen, hihi! Wat een kanjers daar in Ees
Kijk die kleine rondhuppelen.. En Joy houdt haar mooi in de gaten hoor
Roosch, slaaplekker!
Jaa vind ik ook!
Nu echt weg hier. Wekker gaat over 4,5 uur. Slaap lekker allemaal.
Oeska
Geplaatst: 16-05-13 01:03
Ik spring in de douche en ga dan ook slapen.
Ik vond het ook gezellig! En zoals Roosch al aangaf: tot ooit. *doet Ooit-groet*
Of gewoon tot morgen want wedden dat we het geen van allen kunnen laten te checken wat er allemaal gebeurt is 's nachts?
Eileen_
Geplaatst: 16-05-13 01:05
ik ga ook maar slapen. En bedankt dat we mee mochten kijken. T was echt een gave bevalling, met een super mooi veulentje en natuurlijk uit een super mooie merrie
Ow jee... daar gaat mn afspraak met mijzelf... Ik wilde nog even zien hoe de stal nog ff lekker op gestrooid werd hihi Weltrusten!!!
Aartje
Geplaatst: 16-05-13 01:17
en toch moet ik nog ff spieken he.. en zien hoe de kleine meid heerlijk aan het genieten is van alle kriebels in haar nekkie en op haar ruggetje hihi
DesireeK
Geplaatst: 16-05-13 01:18
Met de laatste beelden als knuffelkont ga ik nu ook afsluiten met een gelukzalig gevoel..
Welterusten iedereen en vooral Maris en Wendy met een big smile
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 16-05-13 01:25
Dartel dartel
Keeth
Geplaatst: 16-05-13 01:27
Met nog een laatste blik geworpen te hebben op deze prachtige, kleine hupsel, ga ik toch echt slapen nu. Maar wat is het leuk om te kijken naar zo'n racebeebje Wat een drukte spookje
Wilma1955
Geplaatst: 16-05-13 01:28
Gelukkig een voorspoedige bevalling en een pracht resultaat!! Wat een schatje .. van harte gefeliciteerd met Mayflower . En nu al zo'n druk ding .. heeeeeerlijk!!
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 16-05-13 01:37
Zo, Joy gaat even lekker bij haar kind liggen. Samen een dutje doen
Edit; Laat maar, Mayflower denkt er anders over en sjeest de stal weer rond
Ik ga in ieder geval maar wel naar bed, slaaplekker, als er nog iemand wakker is
Was ik even een paar uur weg... Kijk ik: een droog veulentje! Wat een schatje. Gefeliciteerd!
Roosje01
Geplaatst: 16-05-13 02:02
ik ben weer thuis wat een avond was zo afgeleid door joy tv voor ik naar werk ging dat ik me schort en mijn eten was vergeten . Vervolgens besluit joy in de laaste 5min van mijn pauze haar baby te gaan krijgen waardoor de manager kwam vragen waar ik bleef . Alleen liep het beeld steeds vast op mijn tel dus heb behalve het bordje girl niet veel ervan gezien .
Ohjee, oeps! haha! Veel bijleesplezier, ik ga nu echt afsluiten en slapen
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-13 02:34
Net met Wendy even 30 pagina`s doorglezen en flink gelachen...Jullie hebben echt meegeleefd zeg!! Geweldig leuk om terug te lezen zo.. Net de beelden terug gezien... heb niet eens bewust meegemaakt dat ik zo heb staan juichen.. hahaha Bevalling ging super. Jammer dat ze nog draaide op het laatste moment, was nog mooier geweest als ze andersom had gelegen.
Toen we binnenkwamen en ze lag, moest en zou ik even checken of ik wat voelde.. Helaas ging ze daardoor staan, maar ik wist in ieder geval dat er 1 pootje goed zat.. Wat duurde het lang voordat ze weer ging liggen... leken wel uren.. 1 keer ging ze liggen, maar kwam bijna meteen weer omhoog. Ondertussen stond ze flink te dampen, zo warm was ze..
Toen ze met haar kont naar de cam lag, staken de pootjes er al uit, en voelde ik de kop er op liggen.. Toen wist ik zeker, het ligt goed.. Maar die muts stond weer op, en besloot zo te liggen dat zowel ik als jullie niets konden zien. Wendy trok even de beentjes gelijk, ik voorzichtig heengelopen, kopje ondersteund en vrij gemaakt, en toen was ze er ook zo uit.. Ik ging er nog steeds van uit dat het een hengstje was, en moest echt 2x checken of het echt een meisje was....
Nu zo maar eens naar bed... dromen over.... En hopen dat het morgen mooi weer is, zodat we wat foto`s buiten kunnen maken.
De mensen die zo meegeleefd hebben met ons hier in het topic zijn trouwens, in overleg, van harte welkom op kraamvisite!!
Roosje01
Geplaatst: 16-05-13 02:35
zo ben weer bij
Maris en Wendy van harte gefeliciteerd met mayflower!! ze huppelde net vrolijk rond op mijn beeldscherm ze is een plaatje om te zien en ze heeft lekker veel pit. Bedankt dat we mee mochten genieten
Verder alle andere dames bedankt voor de gezellige nachten die we hebben gehad vooral de afgelopen week met onze wakende nachten. Wat ik overigens met plezier heb gedaan. Heb erg gelachen . Zelfs net weer ja hoor gooi me kofferbak maar vol martini wanneer vertrekken we richting drenthe .
Maar aangezien de cam voorlopig nog online blijft komen er misschien nog wel een paar gezellige avonden bij.
Mogt er serieus animo zijn om op kraamvisite te gaan dan wil ik best wel voor taxi spelen en wat mensen meenemen hier uit de buurt tegen een kleine benzine vergoeding. Maar moet dan wel opeen dag dat ik vrij ben van werk.
p.s. mamajella onwijs bedankt voor het filmpje nu heb ik het tog helemaal kunnen zien.