Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rocymax schreef:Donna , ik hoop ook dat ze snel ok is.
Leuke fotos ook Melissa, ze lijken wel broers![]()
Ai, een beet in de vingers, vast een vergissing geweest![]()
Morpheus, hij ziet er echt groot uit al, wat een knapperd![]()
Britt, jammer van de fout van de DA. Ik hoop met je mee dat de wormen snel bestreden zijn.![]()
Waar bestel jij je wormenkuur Djoena? Ziet er goed uit, de paddock.
Emita, ga zo even je topic bekijken, leuk![]()
Ik heb net twee vrije dagen gehad, dus hd ik lekker tijd om met de paardjes in de weer te zijn. We leren Lily nu wel stilstaan, achteruit een paar pasjes en vooruit volgen. Voetjes geeft ze al. Ze is echt enorm knuffelig, zo lief. We hebben de mest gecontroleerd, maar we zagen geen wormen.
Hier nog even een foto van gisteren, het lijkt toch alsof ze wat bij gekomen is, vinden jullie dat ook?
Even eerst een vergelijk foto:
[ [url=m/18HbjQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wBfluI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Soezee schreef:Hoi ik kom me ook melden in dit topic. Ik wist niet dat dit topic er was. Heb ook de laatste tijd heel weinig tijd gehad voor bokt.
Heb enkel de laatste paginas gelezen want is een beetje veel om alle 108 door te nemen.
Vriendin heeft dit voorjaar met haar jaarling ook zo gesukkeld met wormen hij is gelukkig helemaal hersteld en staat nu best mooi.
Morpheus dat is al een heel paard. Enig idee hoe groot hij is? Wel een knapperd.
Rocymax komt wel snel weer in orde als ze nu worm vrij is.
Hoe groot zijn jullie jaarlingen? Ik heb de indruk dat die van mij (is van 9/5/17)vrij groot is. 2 weken heb ik ze eens gemeten en was toen 1m61. Ik hoop dat ze stopt op 1m70 want anders is ze zo gigantisch.