Hij ziet er ook gewoon al een stuk gelukkiger uit.Rudi laat nog even op zich wachten helaas maar om 19u vanavond is het eindelijk zo ver
En nog even een waarschuwing voor iedereen:
https://www.paardenarts.nl/kennisbank/a ... ampaign=AM
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij ziet er ook gewoon al een stuk gelukkiger uit.

Er doen soms zelfs mensen mee met shetlanders! Meer informatie staat op deze website mocht je interesse hebben
https://www.wran-eu.nl/ Hoe reageerde Caia verder op het scheren van de oren? Werd ze boos of eerder bang?
Vooral toen ze moest leren voedsel te weigeren. Man man man, wat een kop trekt ze dan
Oren in de nek en dreigen. Het is wel écht een merrie hoor. Op het blok staan vond ze wel een heel leuk trucje 

Britt1 schreef:Pff, enorme spoelworm in mest van mijn jaarling. Morgen komt de dierenarts toch enten, dus meteen even de juiste ontworming erin gooien. Balen en vies om te zien!
Dus ook meteen ontwormd, en over 6 weken krijgt ze een andere spuit ook voor lintwormen zodat meteen alles is aangepakt. En daarna weer opnieuw onderzoek doen. Die jonkies zijn toch veel sneller vatbaar voor allerlei soorten wormen hè...

Oren plat in de nek en maar woest schudden. Het was ook snel over toen ze daarna koekjes kreeg. Of als ze even normaal deed ook beloning. Maar oh oh die pluisoren had ze wel lief hoor
Dat komt me bekend voor... Nova kan er ook wat van soms als ze het ergens niet mee eens is
Zou het een puber-reactie of een merrie-reactie zijn?
Nu mn vriend overhalen om haar vast te houden. Ik denk dat ik haar bijna wel los kan zetten maar het is vervelend dat ze steeds op je af komen lopen
lekkere terrorkleuters zijn het nu. Vu kan echt mega kwaad zijn inclusief gillen, maar dat is al vanaf dat ze een paar uur oud was. Dat is dus wel een karakterdingetje, maar de scherpe randjes zijn toch vaak ook wel leeftijd. Verder is ze wel prima te corrigeren en staat er tegenover dat ze ook mega blij kan zijn
beetje een dier van uitersten haha.
Wat is Pleun lekker levendig, echt een genot om naar te kijken
Hhahaha, het steeds op je af komen lopen doet Lily ook, die volgt je overal als een hondje.
Maar ik ga pas verder met dit soort dingen als ze wat ouder is. Sowieso gebruik ik liever in deze fase (nog) geen voerbeloningen, tenzij het is om haar bijvoorbeeld de trailer in te lokken, dan weer wel. Maar het was slechts een uitprobeersel
Melissa0304 schreef:Hij is nog hengst. Volgend jaar is bekijken hoe hij zich gedraagd weet nog niet of hij bij 2 of 3 jaar geruind word
Ze worden altijd zo heerlijk breed en die kaken worden ook mooi opvallend