Juniper oh nee. Wat doet ze? Reageert ze gevoelig? Worden er ook röntgen gemaakt van de rug? Hopelijk valt het mee
Boedjang wat ben je toch altijd lekker met hem bezig. Leuk om te zien. Fijn dat de osteopaat heeft geholpen!
Wortel wat gezellig zo met z’n allen op pad. En hier leren ze ook weer van 
Veertje wat kent die van jou al veel. Mijne kan net rond lopen haha
Heel knap hoor! En wat is hij toch braaf, gelijk stoppen
Libera succes met de kampioenschappen! Leuk!
Kim haha nogsteeds hengst. Ach geen haast toch. Mooie foto’s! Vind hem echt heel knap. Ik zou uiteindelijk wel castreren maar als je nog niet helemaal je keuze kan maken kan je altijd nog in het voorjaar castreren. Liever niet in de zomer
Hier wegens mijn zwangerschap staat alles op een laag pitje. Maar net wanneer ik energie heb kan ik iets doen met ze. En helaas is dat niet veel vaker dan 1x per week. Ergens vorige week volgens mij heb ik haar even aan het halster laten draven. Vandaag had ik zoiets van, ik zadel haar weer eens op. Ze is net haar moeder. Het is een paard die je prima kan stilzetten en weer oppakken zonder dat je moet vrezen voor je leven. Minthe vind het wel gezellig en loopt zo braaf haar rondje
Vandaag was ik zelf wat banger omdat het wel langere tijd is geleden dat ik met haar heb gereden en ik ook inmiddels al 4 maanden zwanger ben en ik wat last had van m’n buik. Dus ik was heel voorzichtig en wat rustiger draven. Maar ze hield echt enorm rekening met mij en zo braaf.

Minthe geeft overigens niks om harde wind. Laatst ook met windkracht 5 opgestapt. Ze deed niks anders als anders
Ik weet eigenlijk niet meer wat ik hier nog geplaatst heb en wat nog niet. Maar ze is ook al bijna 6 maanden drachtig en ze doet het heel goed