Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Britt1 schreef:Donna, ai balen om te horen maar ook goed dat je het hebt laten checken. Dierenarts klinkt wel positief toch. Vertrouwen houden!
Djoena, leuk he als ze het zo snel oppikken! Welke oefeningen doe je met de clicker?
Djoena schreef:Britt1 schreef:Donna, ai balen om te horen maar ook goed dat je het hebt laten checken. Dierenarts klinkt wel positief toch. Vertrouwen houden!
Djoena, leuk he als ze het zo snel oppikken! Welke oefeningen doe je met de clicker?
Veel grondwerk. Dus volgen, blijven staan tot ik click en dan komt ze heel hard aanrennenze draaft en stapt als ik erom vraag, achteruit lopen, geeft voetjes (bij de hoefsmid heel handig!), doet haar hoofd naar beneden, makkelijk met poetsen en knippen van de manen of oortjes. Echt de praktische dingen voor nu
rocymax schreef:Tjitske gaat goed Janine, fijn idee![]()
Amanda, Ik weet niet wie Karel Bauer is, maar het klinkt iig goed.![]()
Gino ziet er goed uit Britt.
Emita, de wormenkuur is Strongid-P. Ik ben benieuwd. Toch vind ik dat Lily eindelijk wat meer body krijgt.
Wat gaaf van Nova. Super hoor! Leuke fotos en filmpjes.
Oei, dat showmanschap zou niets voor mij zijn...![]()
Nynkster, als de kuur niet werkt, laat ik bloed afnemen, en dan kijken wat er aan de hand is.
Caia is![]()
Leuk mooney, wij doen ook de commandos met een klikje van de tong of zelfs alleen een gebaar. Werkt wonderwel goed.
Donna, wat verschrikkelijk!! Ik hoop maar dat ze snel herstelt!!![]()
Wat is redcell precies?
Zoals ik al zei gaat het met Lily goed. Ze begint nu braaf te luisteren en ook wat kleine commandos te doen, achteruit, halt, vooruit , voetje etc. We willen nu beginnen met haar vast te zetten, maar we hebben geen echte muur ofzo, dus moet het met een boom. Toch vind ik het wel een beetje eng. Iemand tips hoe we het haar het beste kunnen leren?
Citaat:Hier juist geen paniekhaken, naast dat ik het ondingen vind is het vaak niet handig dat ze leren dat ze zich los kunnen trekken en weg kunnen rennen. Ben je er erg bang voor en wil je ze echt gelijk vast zetten, doe dan 2 touwtjes waarvan de eerste korter en met paniekhaak, de tweede wel vast. Dan kunnen ze iets speling krijgen maar niet compleet weg.