Reddunbont x silverdapple: veulen helaas doodgeboren, p79

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kijk je ook mee??

Wat denk je?! Nu wil ik het zeker niet meer missen..
297 (86%)
Ik heb het opgegeven, dat veulen komt toch nooooooit meer
27 (7%)
Nee, kost mij veel te veel vrije tijd en nachtrust
20 (5%)

Totaal aantal stemmen: 344

Abracadabra9

Re: Reddunbont x silverdapple: Joy tv deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 00:17

Mijn god wat heb ik veel gemist de afgelopen dagen, jarig geweest, en nu lees ik allemaal berichten .. Heeft iemand voor mij enig idee op welke pagina ik de allereerste update kan vinden? :(:)

DiaBelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 00:17

Wat een hartverwarmend filmpje zeg, hoop dat Vlekkie snel wat aansterkt en ben benieuwd naar de foto's.

Voel je vooral niet schuldig dat wij meegekeken hebben, zoals eerder geschreven is dit ook een leermoment voor velen.

Natuurlijk gaan we Hope volgen, wat dacht je dan. :j

Grz Sabina

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 00:18

Vanaf pagina 75 ongeveer, dacht ik

Balou_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 00:27

Ook ik kom ff uit mn meeleeshoek....

Wat een hel de afgelopen nacht!! Diep respect hoe jullie hebben gevochten!! Het kleine prachtige meisje heeft het helaas niet mogen redden, maar jullie hebben Joy erdoorheen gesleept!! TOP!! Wat goed te zien hoe goed het met Joy gaat, en hoe super lief ze voor haar pleegkind is... Ik kan alleen maar zeggen RESPECT _/-\o_ En ook een dikke veer voor Joy, wat een TOP merrie!! Zooo knap om zo'n keuze te maken terwijl je zelf in zo'n emorionele achtbaan zit... TS en man, Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie prachtige veulentje... Ik vind jullie allemaal iig toppertjes!!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 00:28

Amburtjoz schreef:
Mijn god wat heb ik veel gemist de afgelopen dagen, jarig geweest, en nu lees ik allemaal berichten .. Heeft iemand voor mij enig idee op welke pagina ik de allereerste update kan vinden? :(:)

Als je in een post van TS rechtsboven op geplaatst klikt dan krijg je alle berichten/updates van Mariska

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 00:31

Wat is joy toch een super pony

Natuurlijk ga ik ook hope volgen en volop steunen
Ook ik ben benieuwd naar de foto's maandag

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 00:32

Heb het net allemaal zitten lezen, wat afschuwelijk :(:) Wat een mooie meid was het, het heeft helaas niet zo mogen zijn. Heel dapper dat ze aangemeld is bij de veulencentrale en jullie Joy hebben kunnen koppelen aan Vlekkie waar het nu gelukkig goed mee gaat. Echt, al mijn respect gaat naar jullie uit TS! Heel dapper.

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 00:34

Heel mooi filmpje!

Ik stem dit jaar niet op het "bokt veulen van het jaar", maar op de "bokt merrie van het jaar". Met stip op nummer 1: JOY!! <3

Dat is toch wel het minste wat ze verdient heeft.

JPTinkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 00:37

Ja joy boktmerrie van 2012 goed idee *\o/*

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 00:38

en bokt merrie veulen Vlekkie met als achtergrond het veulen van Joy...

Zil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 00:49

Pfff wat een schok te lezen vanmorgen wat er allemaal gebeurd was vannacht. Laptop was gister mee naar bed gegaan, tot na 1 uur gekeken en toen zo moe...
Vanmorgen nog net niet voor het openen van mijn ogen gelijk weer topic bijlezen en zien, als eerste de woorden.........Sterkte met dit vreselijke verlies....

Alles bijgelezen en ik kreeg tranen in mijn ogen. Zo'n gaaf ponybeest (liefkozend) en het zou mijn eerste bevalling worden die ik zou zien. Ik dacht nog, mensen nemen het wel op, mocht ik het missen, kan ik het toch nog zien....

Nu toch wel wat goed nieuws en heeft Joy een pleegveullie, die ze verdiend en het veullie haar.

Ik ga zeker ook Hope volgen, Mariska, na dagen trouw volgen heb ik diep respect voor je gekregen en is het zo mooi te zien hoeveel liefde jij voor je dieren hebt...
Sterkte uiteraard met dit afschuwelijke verlies en dat de komst van Vlekkie de pijn iets kan verzachten en dat Hope jullie een mooi veulen gaat geven.

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 01:14

Heel mooi filmpje, prachtig om te zien hoe Joy zo' n vreemd kleintje na zo'n nacht verdraagd. Dat jullie je verslagen voelen is logisch....dat snapt iedereen door dit hele topic des te meer! Mooi om te zien hoe iedereen meeleeft, hopelijk geeft het jullie wat steun. Dat Joy en Hope gelukkig worden, dat is wat iedereen jullie toewenst...dat is mooi om te lezen.

_Loveshorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 08:46

Wat zijn er toch verschrikkelijke dingen die nacht gebeurd, ;( het had jouw niet moeten overkomen, TS.
Je hebt het geweldig gedaan, en er voor gezorgd dat Joy nog in leven is, :j
Ik ben zo blij voor jullie, dat deze mooie valkbonte KWPN'er een pleegmoeder heeft gevonden! (Joy dus)
Je hebt alles gedaan wat je kon, en uiteindelijk is het toch nog goedgekomen met een pleegkindje.

Wat leuk om te horen dat het goed gaat met Joy & Vlekkie <3

Ik denk aan jullie, TS.
Heb je al een topic over Hope?

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 09:26

Pff, ik had die avond nog gekeken, ze zag er nog wel rustig uit! Wat een verschrikking is er die nacht gebeurd zeg! Gisteren alles al meegelezen op mijn telefoon.. Maar wat was ze mooi. Zo jammer! Maar erg fijn dat Joy er zo goed uit is gekomen, en dat ze nu zelfs mag moederen over een moederloos kind. En wat doet ze dat goed zeg!
TS: Ik keek pas 3 dagen mee, maar ik ga Hope zeker ook volgen! Jullie hebben goed gehandeld, echt thumbs up voor jullie! Wat een rotnacht moet dat geweest zijn, de hel voor elke fokker. Ik ben blij dat mijn veulen vorig jaar is geboren, zonder problemen, ik word hier echt naar van. Je maakt nu van "dichtbij" mee hoe verkeerd het allemaal kan gaan. Moeder natuur kan zo harteloos zijn.
Er word altijd gezegd dat je krijgt wat je aankan. Dan kunnen jullie erg veel aan. Maar dat maakt het niet makkelijker of eerlijker! Het is zonde! Sterkte de komende dagen, zo zonder Joy nu ook. Wat een rare wending kan het nemen.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 09:46

Mariska_28 schreef:
Vlekkie is een zij.. mooi valkbont met hele lange wiebelige stelten :D

Tja.. De beste manier om te omschrijven hoe ik me voel is 'verslagen'.

En je kunt het raar vinden, maar ik vind het ook zo verschrikkelijk voor iedereen hier die zo meeleefden en uitkeken naar het veulen, en die dit verdrietige verhaal nu mee moeten maken.. Dit had ik jullie helemaal niet aan willen doen..

Ik hoop dan ook echt dat, ondanks deze ellende, jullie straks ook weer meekijken en kletsen met Hope.. Want ik heb veel steun en info uit al jullie berichten gehaald, en zonder jullie was Joy misschien ook wel dood geweest.. Ik had nl 10 minuten voordat ik gebeld werd op de cam gekeken, en toen zag ik niets vreemd.. wie weet wat ik anders gezien zou hebben een paar uur later ;(

Poeh, hiervan schoot ik even vol.... Ik kijk mee hoor, met Hope...

Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 09:48

Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat, maar dat het nieuwe veulentje goed drinkt is een goed teken :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 09:50

murness schreef:
Heel mooi filmpje!

Ik stem dit jaar niet op het "bokt veulen van het jaar", maar op de "bokt merrie van het jaar". Met stip op nummer 1: JOY!! <3

Dat is toch wel het minste wat ze verdient heeft.

*\o/* <3

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 09:54

pfff... ik heb er even over gedaan om nu te kunnen lezen wat er allemaal is gebeurd.
Wat heftig zeg! voor Joy en haar eigenaren zal het vreselijk zijn om na zo'n rotnacht ook nog een veulen te verliezen.
Wat goed dat jullie alsnog gekozen hebben voor het aannemen van een moederloos veulen. En wat doet Joy het goed!! Ik hoop echt voor jullie dat dit veulen het redt. het brengt niet jullie prachtige veulen terug, maar jullie redden dit veulen ermee!

sterkte!

guenivere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 10:00

Jeetje wat super dat er een moederloos veulentje was die jullie kunnen helpen. Wat doet joy het goed, en ook respect voor jullie natuurlijk! Zo verdrietig als ik was dat het mis ging, zo kreeg ik bij het filmpje weer een klein glimlachje. Ik sta er echt versteld van hoe ze het allemaal over zich heen laat komen. Nogmaals petje af voor jullie allemaal! En natuurlijk nog steeds heel veel sterkte met het verlies van jullie eigen veulentje.

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 10:06

wauw wat een prachtig filmpje !!!! Echt leuk en joy doet het ook goed! Ze kunnen elkaar goed steunen.

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 10:13

met recht merrie én veulen van het jaar :j
die 2 hebben gevochten..

:+:

Kimara_00

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 10:27

mee eens <3 _/-\o_ +:)+ :+:

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 10:32

Joy is echt een heel bijzondere dame. Dat filmpje van Joy en het vlekkie veulen deed weer tranen trekken bij mij.
Wat bijzonder dat die 2 elkaar hebben gevonden.

Mariska, ik kijk mee met hope zeker weten. En Joy boktmerrie van 2012 dat is ze voor mij al. Wat een bijzonder zieltje is zij.
Heb enorm veel respect voor jullie.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 10:57

ik heb hier net het filmpje met de kennismaking met het zwakke veulen zitten kijken en de tranen stromen me over de wangen. Zo meegeleefd, de Joy TV ging standaard aan bij thuiskomst uit werk, wachten tot ze stal in kwam, zelfs vriendlief keek mee. We waren gisteren allebei verdrietig na het zien van die fotootjes van het prachtige merrie veulen van Joy en toen 's avonds bij thuiskomst het bericht van het veulen. Jeetje, de tranen blijven komen.

Mariska, met Hope ben ik er graag weer bij en zeker als het jullie helpt. ;(

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 11:11

Ik heb met Joy alleen meegelezen, niet gekeken, maar dat ga ik bij Hope wel doen.
Wanneer is zij uitgerekend?

Ik ben benieuwd naar de foto's morgen van Joy en Vlekkie!