Caily goed dat je er zo over na denkt. Ik denk persoonlijk dat buitenritten (afhankelijk van hoe lang) minder belastend zijn dan rondjes in de bak of aan de longe. Dat komt altijd erg op de benen aan en ze moeten dan ook veel meer buigen in het lichaam etc. Buitenrit is vaak wel rechtaan rechtuit en daar worden ze wel sterk van. Maar meerdere keren per week bijvoorbeeld 2 uren of langer rijden zou ik wel heel veel vinden. Ik weet niet hoe vaak en hoe lang je onderweg bent?
Gitana wat fijn dat ze lekker gewent zijn. Het was gezellig je hier te hebben maar echt balen dat we niet zoveel weiland hebben voor alles. Die van jou genieten er zo van benen te strekken en dat past hier niet helemaal
Maar ben blij dat je dit plekje hebt en volgens mij vinden ze het heerlijk
Fijn dat Roos ook wat rustiger is en makkelijk uit de groep te halen is
Boedjang lekker bezig! Ik vind mithras leuk. Volgens mij ook een heel zachtaardig karakter
Wortel fijn dat je lekker met Atari bezig bent. Hoorde van een vriendin die recent naar Australië verhuisd is dat de temperaturen ook weer lekkerder zijn daar. Volgens mij wordt/is het daar nu lente? Hij klinkt wel heel braaf. Succes met je operatie. Hopelijk niks ernstigs. Gaaf beeld zo met zadel en al er op 
Veertje ziet er goed uit! Mooie kleuren ook 
Minthe heeft echt wel even vakantie gekregen na de keuring. Heb haar zaterdag nog even in de dubbele lijnen gehad en verder heeft ze vooral gerelaxed
Even helemaal niks. Dubbele lijnen deed ze braaf. Wel 2x slaan naar de lijn achter de billen
Daarna zonder zadel even uitgestapt. Ze is zo vertrouwd
Volgende week is ze ook alweer 5 maanden drachtig. Bijna op de helft