Wij gingen gisteren voor het eerst echt een wandeling maken in ons uppie. Dat wil zeggen, wel met 2 hondjes en mijn vriendin mee. Maar geen paarden vrienden. We zijn natuurlijk al veel alleen naar buiten geweest maar dat zijn heen en weertjes. Maar nu was de tijd en gevoel er klaar voor. Op filmpje zie je dat hij ook spanning kan hebben en wat hij dan in de stress situatie doet. Maakt zich groot en hoofd hoog, maar geen gekke fratsen verder En het was ook een spannend stukje daar. Aan beide zijdes waren werklui bezig, en dan vind ik dat hij nog echt super goede reactie geeft. Ik probeer altijd te lopen tussen hem en het gevaar, zodat hij niet mijn kant op zou vliegen. Ik leer mithras steeds beter kennen en denk dat hij niet zo snel een kant opvliegt.maar verder blijft hij het verder enorm interessant vinden heb ik het idee Na 10 minuten waren we op bestemming, dus lekker grazen en maar gewoon terug gewandeld. Want mijn motto is: als het goed gaat, moet je terug. Thuis lekker gesmuld van rozenbottels en daarna bij zn vrienden op de wei. Super trots op de kleine man, want hij doet 't maar wel gewoon https://youtube.com/shorts/M48aDoPVWzw? ... SY7fbY8xKN
veertje99
Geplaatst: Gisteren, 08:42
@SimonDesteny, oh wauw wat een knapperd zeg! Gefeliciteerd met het sterpredicaat en dagkampioen!
@Mariska, dat ziet er super fijn uit!
@Boedjang, Wat fijn dat het buiten zo goed is gegaan, lekker kilometers blijven maken samen.
veertje99
Geplaatst: Vandaag, 21:35
Langzaam begint hij het spelletje te snappen. Vandaag weer eventjes wat hulp gehad voor het stappen en uiteindelijk zelf al mooi wat meters zelfstandig kunnen stappen