8 maand!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
billionache schreef:Zooo wat is het druk geweest, gelukkig nieuwjaar iedereen
Regreso is nu 8 maanden, gaat snel! Hij staat op Vitalbix Breed&Grow en doet het daar erg goed op![]()
Met het vuurwerk is hij voor het allereerst een nacht op stal geweest en dat ging top! Hij stond samen met z'n vriendin in een grote box en ze stonden er heel rustig bij![]()
@Sarah_Fons: ben het met de rest eens, Jack is echt nog een babytjede mijne heeft ook zo'n flinke vacht, ik vind het mega schattig! Als ze straks verharen gaan ze in een keer een stuk volwassener ogen denk ik!
@cioccolato: flink verschil inderdaad tussen Belle en Billieen een kilo per veulen klinkt echt zo veel voor mij haha! Van de vitalbix hoef ik maar iets van een 400-500gr per dag te geven. Kan me niet voorstellen dat de mijne het dubbele zou wegwerken elke dag
Luf_Midnight schreef:Serai krijgt momenteel over de dag verdeeld een halve schep bietenpulp een schep luzerne en een kilo pavo veulenbrok
Morgen komt de dierenarts hij blijft te slecht naar me zin hoop dat hij een kuurtje ofzo krijgt waardoor hij er even doorheen loopt.
D’leh eet met ze moeder uit de bak een kilo merriebrok, een halve 18+ müsli en een halve veulenbrok weg. Uit ze eigen bak eten verdomd ie dan maar zo.
Zijn er nog mensen met hun veulens in een gemengde groep? Ik heb nooit geen probleem gehad met mijn groep maar sinds mijn schimmel weg is is mijn ruin echt kwaadaardig. Serai sloopt hij als hij erbij in de buurt komt. Maar ook D’leh en Floor ( shet) moeten het heel vaak ontgelden. Me andere merrie laat hij wel uit ze hoofd die kan hij niet de baas. Als het zo doorgaat solliciteerd hij naar een eigen landje eerlijk gezegd
Luf_Midnight schreef:Ze hebben een paddock met eennpad rondom het land van 4 mtr breed en 90 meter lang en vooraan in het ook nog een stuk van 40 meter breed en 70 meter lang dus ik zou zeggen dat ze met ze 4e niet echt gebrek aan ruimte hebben.
Nou ja mijn schapen kunnen ook niet meer tussen de paarden want die blijft hij ook najagen. Isolatie maar danals straks D’leh nog eens afgespeend is zet ik me merrie er wel bij terug
Janinevv schreef:Lieve foto Leonie!
Hebben jullie al idee of jullie extravert of een introvert veulen hebben?