Marije, zou je mischien de foto's in een topic kunnen plaatsen ? Of persoonlijk sturen. Jou Camera is 300 x beter als mijn ipod kwaliteit hihi. GEFELICITEEEEEERD !!
MarijeR
Geplaatst: 06-03-12 00:54
Bedankt voor alle felicitaties! Misty had een lange aanloop maar de bevalling zelf ging heel vlotjes en zonder problemen. Ze is een lekker nuchtere moeder, laat haar kind zelf de benen uit vinden maar staat super stil bij het drinken. Misty moet zich nu goed vullen met hooi, goed voor de darmen.
Het veulentje is zo te zien effen bruin met blesje en een wit voetje en zo te zien ook 2 blauwe ogen. Zal zo even wat foto's uploaden, op facebook staat er al wel 1 maar fie is te groot voor bokt.
Na de eerste 3 gezien te hebben heb ik misty gemist. Ik had zo een hoofdpijn dat nadat marije het bedje opgemaakt had ik het licht van de laptop niet meer trok.
Ohh wat een prachtig veulentje zeg. Ze heeft het echt fantastisch gedaan.
Otje96
Geplaatst: 06-03-12 09:16
Ohhh wat een prachtig veulen weer! En mama's blesje En weer een merrietje, je hoopte zelf op een hengstje nu toch? Maar ik denk dat je met alle vier reuze blij mag zijn. Van Harte Gefeliciteerd en nu volop genieten van je vier spruitjes . Zo jammer dat de paarden bij ons op stal het land in de winter niet op kunnen, anders had ik het wel geweten
Marije, wat een Prachtig merrietje!!!! Nogmaals gefeliciteerd! En fijn dat de bevalling zo vlot is verlopen, en dat Misty het zo goed doet als moeder!!!
Ze is echt prachtig Marije! En die ogen! Om te smelten!!!
Appaloosa9
Geplaatst: 06-03-12 15:37
Teigetje008 schreef:
ooooh, die laatste! echt zo schattig! Haar ogen zijn werkelijk prachtig!
jouw veulens passen best in mijn kofferbak denk ik
Haha inderdaad bij mij ook wel zou ze zo willen mee nemen maar ja ik mag geen pony van mijn ouders, Had al is een keer aan mijn moeder voor gestelt of ze een pony met een karretje voor haar boodschappen wou.
Marije die foto's zijn zo cute Die ogen zijn zo mooi