Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar fijn. We hebben dik 3,5u gewacht en ze mocht om 17u eindelijk de baan in. Minthe is zo braaf op de trailer. Het maakte haar niks uit. Meer voor mijn kleine meid, die had er echt geen zin meer in 
Heel veel mensen kwamen bij ons en gaven ons complimenten! Zo leuk. Ook meerdere die Minthe op 1 hadden gezet. Grappig om te horen. Ik heb zelf geen idee, ik heb de rest niet gezien. Ik vond dit al uitzonderlijk goed! 

maar goed wilde toch graag wat beeld materiaal hebben, hij deed het weer super. Echt al wat mooie stukjes dat hij ontspanning op zocht en verder lekker op eigen benen. Galop ook een klein stukje gedaan wat hij ook netjes deed, daar geen film materiaal van want moest daar echt ff m'n gedachten bij houden. 

veertje99 schreef:@Anike, is dat dan echt een soort B proefje? Heb geen idee hoe keuringen werken hoor dus misschien een stomme vraag haha.

hij heeft er zelf ook echt heel veel plezier in en denkt super mee. Uiteindelijk heb ik hem nog even de grote volte op gestuurd en met alleen het woordje galop springt hij al aan, daarna kon ik hem vanuit galop naar binnen toe vragen (te zien in het filmpje). Zelfs een aantal overgangen geprobeerd van stap naar galop 
veertje99 schreef:@Anike, dat ziet eruit als een hele fijne proef! Is de proef echt gericht op de leeftijdscategorie waarin ze mee doen?