Ik heb wel een vage waarop haar kleur redelijk goed te zien is, ze is aan het verharen op haar hoofd (echt geen gezicht al die plukken overal
) en de hoofdvlek is al half verhaard en heel donker aan het worden. Volgens mij is ze geen schimmel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en de hoofdvlek is al half verhaard en heel donker aan het worden. Volgens mij is ze geen schimmel.

Ze komt heel robuust over.
. Slank is ze zeker niet, ze is echt spekkig hoor. Ik ben wel benieuwd hoe ze er geschoren uitziet
. Als je ziet hoe slank en klein haar hoofdje is na het verharen zou het nog wel eens een verrassing kunnen zijn hoe ze er voor de rest onder haar vacht uitziet.
.
. 

. 
.
. Ik vind haar nu wat te stevig ogen en ik ga haar niet meenemen om te laten afkraken, dat vind ik zielig.
. Hun gaan beide dit jaar naar de keuringen en shows. 

. Hij oogt ook een stuk ouder, hij is best groot en is aardig in proportie. (was een paar weken geleden wel anders, toen was hij echt slungelig en wat te mager want hij heeft een enorme groeispurt gehad in korte tijd).
. Ze mogen wel blijven staan, maar voor nieuwe foto´s moet ik een nieuw topic aanmaken. Wel jammer, ik had het graag allemaal hier gehouden. Ik plaats ook niet zo vaak topics, maar we zien wel...