. We hadden gehoopt dat alles na de ontworming weer bij zou trekken, maar helaas nog niet. We zijn ook al een tijd bezig met fecal transplantation, maar dat lijkt niet te werken. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. We hadden gehoopt dat alles na de ontworming weer bij zou trekken, maar helaas nog niet. We zijn ook al een tijd bezig met fecal transplantation, maar dat lijkt niet te werken. Kabayo schreef:Sanet wat is ze toch gaaf hè! Ik had het volgens mij al eens gevraagd, maar gaat ze naar de keuring? Vind haar echt leuk! Mooi zadel heb je, wat voor is dat?
Gitana schreef:Dat is interessant Sanet. Komt dat door het materiaal denk je? De prolite heeft helemaal geen elastiek toch?

wat een super pony! 
die bespiering komt vanzelf als je straks echt met hem gaat trainen
hij doet het echt helemaal geweldig en is echt poepiebraaf! Hij brult wel wat naar de merries maar als de dames op afstand staan, is dat ook het enige wat hij doet eigenlijk...verder dus poepiebraaf en heel leergierig en de dochter van bokker Mer1980 rijd met haar 12 jaartjes ook gewoon super makkelijk op mijn 3 jarige poepiehengst weg

)

ik heb altijd een zwak voor haflingers gehad. Mooie plaatjes
die is ookal breed voor z'n 3 jaar zeg. Is het een breder type of juist sporttype?
maar ging uiteindelijk ineens beter. Weet niet waar t aan gelegen heeft. Hopelijk kan je de oorzaak vinden!
ik zie hem nieteens 

dat vind ik de mooiste types van de haflingers, heb zelf niet zo veel met de sportgerichte types (tenzij het gewoon sport warmbloeden zijn)
boef draagt op dit moment al een boommaat Xwijd

Heel fijn karakter zo te horen!
Lekker genieten zo buiten, heerlijk!
Ook heeft hij voor het eerst peesjes om gehad, deed hij super braaf. Blijf zijn bewegingen in draf echt zo gaaf vinden!