jetwii schreef:even een plaatje voor de mensen zonder cam[ Afbeelding ]goshie ze krijgt ook nooit privacy hé, met als die camera's en dan ook nog een printscreen als ze haar behoefde aan het doen is
Nog steeds geen klein frummeltje? Jeutje, arme mamma. Bij de allereerste foto vond ik haar al zowat ontplofbaar. Kom op meissie, je kan het!
Ach arme pony , elke dag kijk ik even of ze al van haar dikke buik verlost is , maar helaas...jij ook sterkte er maar weer mee!
stffi: de cam loopt nu al iedere keer vast terwijl er nog geen eens 10 opzitten dus vandaar dat hij niet online staat
jetwii schreef:stffi: de cam loopt nu al iedere keer vast terwijl er nog geen eens 10 opzitten dus vandaar dat hij niet online staatAha ik begrijp hem
jetwii schreef:ze kijkt zo nu en dan knap chagie met die oren na achter of ligt dat aan mij dames?Nope ligt niet aan jou, is mij ook opgevallen
Heb de cam maar even uitgezet want hij stopte er nu na 2 sec al mee... zet hem rond 12 uur wel weer aan
klopt eyecatcher.. snap ook niet waarom dit nu is... je zag haar echt duidelijk.. maar misschien toch door het weer.. het was toen niet regenachtig ofzo..
Ik zou pas een nieuwe topic maken als het veulen er is!"Na lang wachten, Fewie's veulen" zoiets of zo?