ManOuke schreef:Ik denk drachtig maar idd maar de da laten komen dan weet je het zeker.
Succes
Kan je de volgende keer even het topic wat meer doorlezen?
als je maar 1 reactie van deze pagina had gelezen wist je het antwoord al.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ManOuke schreef:Ik denk drachtig maar idd maar de da laten komen dan weet je het zeker.
Succes
trutje schreef:Als er melk uit haar uier komt zal ik toch maar niet meer met haar gaan rijden, lijkt me niet echt fijn voor haar.
anneliesdj schreef:trutje schreef:Als er melk uit haar uier komt zal ik toch maar niet meer met haar gaan rijden, lijkt me niet echt fijn voor haar.
Je kunt doorrijden tot de laatste dag, als je maar stopt als je merkt dat je paard het niet meer prettig vind.
anneliesdj schreef:trutje schreef:Als er melk uit haar uier komt zal ik toch maar niet meer met haar gaan rijden, lijkt me niet echt fijn voor haar.
Je kunt doorrijden tot de laatste dag, als je maar stopt als je merkt dat je paard het niet meer prettig vind.
Jolliegirl schreef:anneliesdj schreef:Je kunt doorrijden tot de laatste dag, als je maar stopt als je merkt dat je paard het niet meer prettig vind.
Werk jij ook door tot je de weeén hebt???
wat een belachelijke reactieje rijd neit door tot de laatste dag, mag hopen dat niemand dat doet, dat vind ik echt gewoon niet kunnen namelijk.
Jolliegirl schreef:Werk jij ook door tot je de weeén hebt???
wat een belachelijke reactieje rijd neit door tot de laatste dag, mag hopen dat niemand dat doet, dat vind ik echt gewoon niet kunnen namelijk.
trutje schreef:In mijn ogen is in de wei lopen bewegen en is rijden toch echt werken, maar dat is mijn keuze voor mijn merries