Ik ben heel benieuwd hoe ze zullen reageren. Ook Kruse natuurlijk. Spannend!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
woordgrappen met pas blijven leuk.
. Nog even en dan kan ze helemaal haar lol op met racen
(en gras proeven) want ze krijgen een heel mooi groot stuk.
. Gelukkig was het blijkbaar niet helemaal bevallen want ze heeft het niet nogmaals gedaan.

)

. Vandaag heb ik geen corrigerende high-five hoeven te geven, dus ze begint te leren dat die niet bedoelt zijn voor velletjes knijpen. Rond de ogen is het nieuwe vachtje ook al mooi te zien, ze leek nog niet genoeg op Kirsten denk ik

De drukplekken op de rug en zweepslagen in de flank waren nog niet genoeg denk ik..
En er is genoeg ruimte om elkaar uit de weg te gaan, want Kirs vindt het nog steeds niet heel grappig als er naar haar kind wordt gekeken.
"
Denk dat 't wel goed komt met Kirs, Pas en Vu samen. Kirsten lijkt me al wat relaxter naar Pas toe. En dat de Vu-benodigdheden er nog niet zijn heeft vast ook nut: het is zoals het is en wie weet zijn die paar dagen meer nog wel net goed voor ze en krijg je straks een harmonieuzer trio. Zal wel heel bijzonder zijn voor jou om ze alle drie bij elkaar te hebben!
Ze lijkt me totaal niet mensenschuw en ze is ook al gewend aan een halster en bijna aan het meelopen. Al met al toch wel een ideale pony
Dus het relaxte is helaas nog in vlagen. Maar over Pas zit ik niet heel erg in, die doet zichzelf op dagelijkse basis zoveel schade aan dat een klap van Kirs er ook wel bij kan
. Maar ik sta er erg optimistisch in, ik verwacht dat ze de balans best snel weer gevonden hebben met z'n drieën. Kirs weet ook heel goed wanneer ze de bescherming heeft van een muur of draad en wanneer niet, dus het zou me niets verbazen als ze juist wat minder heftig is wanneer er geen draadje tussen zit. En het is inderdaad wel een bijzonder moment als mijn drietal samen kan staan.
Stiekem ben ik zo bizar slecht in Frans dat ik j'ai pas vu door google translate moest gooien (achteraf had ik het nog wel kunnen vertalen, maar dat is achteraf). Maar mooie en kloppende observatie!
Wel weer even bevestiging gehad dat ze goed op de benen stond, altijd fijn! De volgende keer mag ze ook een pedicure.
. Helaas voor Vu is zo'n laagje modder er niet even af te bokken, dus toen liep ze voor aap...
) dat later verzonden was dan die van Vu was aangekomen op het lab. Dus de zenuwen sloegen gelijk toe hier dat het haar van Vu verdwaald zou zijn (laten we het erop houden dat Pas niet de enige neuroot is in de familie
). Maar ik heb een uurtje geleden bericht gehad dat ook de haren van Vu op de plek van bestemming zijn aangekomen, dus hopelijk volgende week de uitslag!

. Bij Pas hebben we een 'plijster' moeten plakken op zijn billen maar geen grote kleerscheuren. Het viel me ontzettend mee.