Je weet niet wat je mist Hij is geweldig! Zelfs Dandy's karakter herken ik in hem. Ik ben vanaf donderdag 5 dagen vrij, dus mocht je tijd en fut hebben. Jij komt niet in aanraking met andere paarden dus jij kan wel langskomen.
Ik zie inderdaad geen andere paarden wellicht vrijdag even
Silly1972
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-17 17:19
Maar weer even een foto update, heb heerlijk even in de wei gezeten, maar veel anders dat eten deden ze niet Hahaha, Ooh ja slapen kan ook op de wei As vrijdag mogen zijn slippers af, dan mag hij eindelijk gewoon crossen in de wei. Nu staan ze maar op een klein stukje. As zaterdag wordt hij 2 maanden ga hem dan ook gelijk weer even meten, want volgens zit hij al op de 120, het wordt echt een beer van een veulen.
suffie
Geplaatst: 30-04-17 17:28
Die heeft het wel heel slecht hoor Wat is hij toch leuk
Ah wat blijft hij toch leuk!! Hoe gaat het met zijn voetjes? Zie je al verschil?
Als deze kleur haartjes eronder zit blijft hij vast deze kleur. Die van mij is ook al aan het verharen en is op de plaatsen waar ze verhaart echt donker(zwart).
Ja behoorlijk. Kwam vandaag de stal binnen en dacht echt Jeetje wat ben je groot! Leek net alsof hij weer flink gegroeid was maar had hem gisteren nog gezien