Wauw met die vergelijkingsfoto lijkt ze sprekend op dr grote broer. Het is dat ze een zwart puntje bij dr staart heeft
Wat een buffeltje is dat ineens geworden zeg! Ze blijft zo ontzettend knap en wat leuk dat de ogen nog steeds blauwig zijn!
Ja hé Ik ben benieuwd wanneer die gaan verkleuren. Ik dacht dat ze al aan het verkleuren waren, omdat het buitenste randje donkerder is, maar ik zag op de foto's dat ze dat op de eerste dag ook al had.Van mij mogen ze zo blijven
Knappe Vie! Ik vind haar veel mooier dan Fiore, en meer op Ti lijken Je hebt weer een prachtige baby....
ja hoor, daar is mijn (bijna) twee-weken-syndroom. Ze wordt echt met de update leuker, heerlijke eigenwijze snoet.
gett schreef:Wauw met die vergelijkingsfoto lijkt ze sprekend op dr grote broer. Het is dat ze een zwart puntje bij dr staart heeft Ik zou er toch een kleurtest tegenaan gooien
Ga ik doen En dan stuur ik een plukje manen en een plukje staart op. Ben benieuwd of die test dan op hol slaat
Het is wel een valkje hoor ze heeft ook zwarte randjes rond de oren toch ?Maar testen is altijd interessant.
Het was een geintje Ze heeft genoeg zwart, niet alleen haar staartje, maar inderdaad ook haar oortjes, voorbeentjes en kleine zwarte plukjes in haar manen.Mocht ik met haar gaan fokken, laat ik haar op haar 3e testen op agouti, de rest van haar kleurgenen zijn bekend.Hier staan nog meer foto's, voor degene die dat topic gemist hebben:[KS-ITP] C'est LaVie!