Gefeliciteerd. Wat een leuk veulen met een aparte maar mooie bles!
soesje321
Geplaatst: 08-04-16 16:55
Wat een lekker ding
Veel geluk samen
Mondy
Geplaatst: 08-04-16 16:55
Oh man... wat een knoeperd Had bij het zien van de foto's even heel vluchtig de gedachte waarom er al geholpen werd... maar dat is na het zien van het filmpje totaal duidelijk arme kimmes... Maar wat is ze super met dr kleine grote beeb
Jouw : "dit doen we nooit meer " was echt te grappig
Nogmaals gefeliciteerd !
entless
Geplaatst: 08-04-16 16:56
Gefeliciteerd met Beer
Donna89
Geplaatst: 08-04-16 16:57
Prachtige beer! Mooi ook het filmpje Ik volg veel van jullie maar reageer niet altijd. Ben heel benieuwd hoe beer opdroogt! Verwacht wel updates hoor! Prachtige Beer~!
Anoniem
Geplaatst: 08-04-16 16:58
Bedankt allemaal!
Dat was ons sowieso geadviseerd, omdat bevallingen bij Trekpaarden vaak moeilijk gaan en er sneller complicaties optreden. We hebben sowieso in het begin alleen de beentjes vast gehouden, zodat [naam] niet terug zou schieten. Later ook ietsje meegetrokken met de wee en verder heeft Kim het helemaal zelf gedaan.
Gefeliciteerd met dit hele mooie veulen! Wat zal Kim blij zijn dat het veulen nu naast haar staat. Ik wens jullie heel veel plezier met Kim een Beer, geniet ervan!!!!
Haha, ik moet ineens er aan denken... paar dagen terug zag ik ineens een schopje van [naam] waarbij er vlak achter Kim's schoft even iets uitstak. Ik vroeg toen;"Zou dat een hoefje zijn?" En toen dachten we dat het daarvoor te ver naar voren zat, maar achteraf was het dan toch [naam]'s achterhoef!
zasread
Geplaatst: 08-04-16 17:32
Gefeliciteerd met Beer. Prachtig vastgelegd zo en wat een reus! Geniet ervan.