Dus hier is het mooie kereltje naar toe verhuist! Volgt verder....
Durante
Geplaatst: 02-09-14 13:46
Hè Katja Wegens omstandigheden kon ik niet eerder reageren ,maar hierbij wil ik je feliciteren met de geboorte van jullie veulen,wat een leuk beestje, mooie kleur, en ontzettend lief koppie Binnenkort wil ik even langskomen voor een beschuit met blauwe muisjes hoor
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-14 16:30
dubbel
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 02-09-14 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Gewoon 2x zelfs haha.. alleen maar leuk want we (ik) kunnen geen genoeg krijgen van de foto's! Wat een knap veulen is het toch! Ik ben heel benieuwd naar hoe hij straks uitgroeid.. en naar de uitslag van de kleurtest natuurlijk haha
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-14 16:56
oh haha oeps
zijn haren zitten in de brievenbus dus nu hopen dat het goed genoeg is en wachten op de uitslag!
sallandval
Geplaatst: 02-09-14 17:17
Ik moest opzoeken wat Chocolate genetisch gezien voor kleur was. Maar ik schreef het verkeerd; ik bedoelde silver bay (red chocolate dus).
spannend, nog een tipje, heb je dit online aangevraagd? dan niet wachten op mail of papier in de bus (want krijg je niet), je kan de aanvraag volgen, inloggen dan in klantenservice, je profiel, dan zie je wanneer de haren zijn toegekomen en wanneer ze aan het testen zijn en de vermoedelijke uitslagdatum. Dus af en toe eens spieken he. Trouwens alle testen die je ooit doet blijven erin staan, heel handig.
Oh daar is ie dan.....! Wat een moppie, prachtig ventje, en mama zielsgelukkig, grote zus ook zo te zien. Ben benieuwd hoe hij gaat opdrogen.
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-14 21:01
Fotsy ik heb online pakket gekocht en daarna bevestiging uitgeprint en opgestuurd met haren. Ik zag in de mail al dat ik kan inloggen via een linkje in die mail de order kan volgen. Dus dan houd ik vooral die link in de gaten! Handig, bedankt!