Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mara168 schreef:Ik vind het ook erg vreemd... Je hebt al een paar keer gehoord dat je beter wel even kan bellen naar de dierenarts maar toch doe je t niet. Bellen kost niets he?
Een beetje urine kan wel maar het is niet standaard dat het dagenlang nat en vies is, misschien kan je eens een kwartiertje opserveren en voelen of je veel beweging ziet? Voelt voor jezelf toch ook fijner als je het zeker weet
Wat voor merrie heb je trouwens, groot of klein? Heb dat nergens gelezen
set_elkol schreef:We bedoelen het niet zo verkeerd, hoewel sommigen niet zo tactisch zijnEen beetje urine kan wel maar het is niet standaard dat het dagenlang nat en vies is, misschien kan je eens een kwartiertje opserveren en voelen of je veel beweging ziet? Voelt voor jezelf toch ook fijner als je het zeker weet
Wat voor merrie heb je trouwens, groot of klein? Heb dat nergens gelezen
ZeSteigert schreef:Je zult er best verstand van hebben (meer dan ik in ieder geval)
Maar ik snap eigenlijk niet waarom je de DA niet een belletje gunt.
Bellen kost niks en je baalt straks als het misgaat en je hebt niet gebeld.
Het blijft jouw merrie natuurlijk, maar het lijkt me toch slim om gewoon even te bellen.
jammergenoeg en belletje kost idd niks dat weet ik 
dat snap ik maar in de haast las ik een paar reacties waar ik me nogal over verbaasde
taartjee schreef:Ts zal dat zeker in overleg met haar ouders moeten doen aangezien ze nog minderjarig is. Haar ouders zullen dus de da eerder bellen dan ts. Ik weet dat ze bij ts al meerdere keren bevallingen hebben meegemaakt, dus dit zal vast ook wel goed komen
mara168 schreef:taartjee schreef:Ts zal dat zeker in overleg met haar ouders moeten doen aangezien ze nog minderjarig is. Haar ouders zullen dus de da eerder bellen dan ts. Ik weet dat ze bij ts al meerdere keren bevallingen hebben meegemaakt, dus dit zal vast ook wel goed komen
Het zal ook wel goed komen hoor! Maar we willen alleen maar helpen. Straks heeft ze indd spijt als er toch iets mis is en dat zou niet leuk zijn natuurlijk.