Nou, net even laatste check-up gedaan, maar ze was niet warm ofzo dus ik duik lekker mijn bedje in. Mooie foto van liggende Joy hierboven.. Precies de reden waarom ze de birth-alarm niet om heeft..
Ik kijk ook regelmatig 's nachts een uurtje.. En ze ligt weer lekker te tukken.. Heb echt met haar te doen.. Weet ondertussen dat zo'n buik flink in de weg kan zitten.
Joy blijft echt een pracht merrie, in mijn ogen het mooiste paard (aka pony) van bokt . Ik blijf benieuwd naar haar veulen, hopelijk wacht ze er niet meer tot ik in m'n examens zit zodat ik eventueel op de cam kan mee genieten van de eerste momenten .
d'r hangt nu alleen wel een sliert spinnenrage of stro ofzo? voor de lens, haha, ziet er maf uit! En Joy is looking good!! Zet 'm op, we willen dat kerngezonde, levende veulen van je zien, en snel een beetje!!
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-13 20:28
Haha betrapt Ze heeft idd een mooie staartvlecht, maar meer in hoop van, dan dat ik het echt verwacht... Uier is weinig veranderd, spenen staan nog te dicht bij elkaar, en hij moet nog wat voller. Maar wel vol genoeg dat het wel zou KUNNEN komen..
Dat spinnenrag is om te zien of de cam nog loopt, of dat hij hangt.. Maar dan moet het wel waaien.....