Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zal niet meer lang duren

)
Grote bles en achter twee hoge witte benen!Tjinta schreef:Gaap, maar jullie leven allen zo mee dat ik wel even moet posten.
![]()
een Vos hengst, en ZOOOO GAAF!!
Niet omdat het een vos is, al verbaast ons dat nietook niet vanwege een hengst, maar hij heeft me toch een gave bles.
Echt heeeeel apart met allerlei dwarstreepjes en uitstulpingen.
En hij is zoo dapper.
Nichtje moch heel even in de stal kijken in een hoekje en hij stuitert er zo op zijn wankele pootje heen om te kijken.
Whow.
Hij is groot echt groot, moet nu al dik bukken om bij de uier te komen, en dat was dus een probleem.
We zitten nu even binnen op de camera te kijken omdat het echt niet lukken wil. Even een half uurtje alleen laten was de raad van Cynth en van de DA ook![]()
En nu net dook hij eronder vol in beeld. pffft wat een opluchting.
DA is geweest omdat de placenta van het vlies afgeknapt was en dus nog in de baarmoeder zat.
hebben we samen er afgehaald. compleet.
Tja en dan duitsland he, pilletje voor dit, poedertje voor dat hihi.
Dus hij heeft vitamientjes gehad, een spuit voor Fohlenlämung en een klysma hihi volle programma.
Zijn naam is dus Saeby de deense AE aan elkaar.
ik ben echt zo opgelucht en blij, niet normaal meer.
zo nu slapen.
morgen foto's.
hoop dat het toch een beetje ee droomveulentje voor je is ondanks dat je graag een palomino merrie wilde... ik zeg altijd maar zo... een goed paard heeft geen kleur