Succes alvast

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joysjuh1987 schreef:ow liza en sueno,,,,,waarom moeten die veulens zo lang zitten....
Bassenqua schreef:Liza, dat vind ik nou zo'n mooie merrie, prachtig dier!! Waarom moeten we ook altijd zolang wachten
![]()
Nou Sparkle lijkt het dus écht spannend te gaan makendat wordt vaak checken vanavond. Appje ?
Nado schreef:Ik volg dit topic sinds het begin, maar jeetje, wat maakt ze het spannend zeg! Iedere keer als ik het open denk ik: nu zal het er echt wel zijn
Ymor schreef:hahaha haflinger kleur. Zometeen heb je drie veulens tegelijk! Spannend hoor. Hoe zit het met het meekijken? Wanneer verwacht je dat we mee kunnen kijken? Ik wil Sun zien bevallen. (en dan het veulen kopen(of de moeder))
Maydine schreef:Ymor schreef:hahaha haflinger kleur. Zometeen heb je drie veulens tegelijk! Spannend hoor. Hoe zit het met het meekijken? Wanneer verwacht je dat we mee kunnen kijken? Ik wil Sun zien bevallen. (en dan het veulen kopen(of de moeder))
Hihi we hebben een Sunny fan!
Ik kan best m'n laptop Cam richten op mijn Cam monitor maar ga dat niet hele dagen aan laten staan..
Misschien wel een idee voor snachts meewaken!
Iemand een idee hoe ik dat aansluit zodat jullie mee kunnen kijken? Volgens mij is daar een website voor...
Sparkle is hetzelfde als voorgaande dagen. Alles is er klaar voor..
Sun maakt ook vorderingen, uier vult elke dag meer en ze heeft het zwaar.. Ademt zwaar en laat haar vacht met hele plukken tegelijk vallen.. Ze zal het wel warm hebben.. Misschien dat ik haar hals het weekend ff scheer als het idd zo warmwordt als ze voorspellen..