Wat een schatje is het, echt waar! Maar, blijft hij of niet? Je kan er ook natuurlijk een ruintje van maken, maar dat is ook wel weer zonde, er komen (áls je hem voor de fok gaat gebruiken etc) prachtige veulens van denk ik hihi. Maargoed, daar kan ju nu nog niks over zeggen toch?
Haha jaah. Of Smurf ofzo haha. (of in het Frans: Schtroumpf )
Dorien1
Geplaatst: 19-02-13 20:31
Erg lief met zijn truitje aan Juist, jij had ook altijd hengstjes maar t'is natuurlijk wel een hele knappe kerel zo te zien En ah, als ze maar gezond zijn ...en er is ook nog...hoop doet leven Zal ik je nog eens vertellen hoeveel hengstenveulens wij hadden voor we eindelijk een merrieveulen hadden Dus het kan!
jolandje
Geplaatst: 19-02-13 20:32
haha, esther kennende zal er een stoere naam bedacht worden, ben heel benieuwd
Wat goed dat je een 'babyweitje' hebt bewaard, te zien aan de rest van de omgeving. Is mams inmiddels geen zorgenkindje meer?
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-13 00:16
Nee ik ben de goede naam nog niet tegen gekomen, iedere keer weer een zoektocht, moet er ook een bepaald gevoel bij hebben.
Dorien, wil ik het weten ? Ben echt wel blij met het ventje en het is een chique de friemel maar goed, misschien de volgende ronde, wie weet!
Vind het nog te koud om hem zonder pyama naar buiten te doen, we zitten hier op de open vlakte midden in de landerijen. Het winterdekentje is voor het mooie net te klein maar de volgende maat verzuipt hij in, het fleecedekentje is net iets te groot maar wordt redelijk op zijn plek gehouden door het winterdekentje, schijft alleen iets naar achteren. Voor nu werkt het goed zo en hij zal het gauw genoeg niet meer nodig hebben.
Idd Sientje, speciaal bewaard voor Bar B en haar babe.
Dat tongetje op de eerste buitenfoto is echt te schattig.
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-13 09:59
Net de HS gesproken, die komt morgen even voor de kleine friemel. Zijn hoefschoentjes drogen niet goed in en vallen er dus niet af, even een handje helpen.
Bar b gaat in de tussentijd als een trein, lijkt de bevalling alweer vergeten te zijn.