Ja hihi volle zussen en zo verschillend, eerlijk gezegd nooit gedacht dat er een vos zou bij zitten..
Anoniem
Geplaatst: 25-03-13 10:55
Van harte
Ik zie zo geen brilletje bij deze meid?
Casarell
Geplaatst: 25-03-13 11:12
Dat zie ik bij deze zo ook niet takkie_muis.. Maar bij Nabelle twijfel ik Dit is die van mij als veulen.. http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BRNYGZBN.jpg Ook niet duidelijk een bril, maar nu wel overduidelijk schimmel
Laatst bijgewerkt door Casarell op 25-03-13 11:15, in het totaal 2 keer bewerkt
Wat een oracht meiden heb je dasr . En mooie namen ook ... Zoiets past me helemaal .
CrazyCat
Geplaatst: 25-03-13 11:19
Ook hier gefeliciteerd met de 2e helft. Wel grappig een bruine uit een vosmerrie en een vosje uit een bruine merrie met het DNA van een totaal andere merrie.
Castello91
Geplaatst: 25-03-13 11:23
Proficiat!! Jou geluk kan vast niet meer op, 2 merrie veulens
Danku danku danku iedereen !! Neen idd mijn geluk kan niet meer op, had ik echt noooooit durven hopen, maar ik ben zo trots en blij met mijn twee mooie prinsesjes
Hier de eerste foto's als ze rechtstaat. Ze staat nog niet zo stabiel, vandaar de rare houding met poep in de lucht Grote bruine reus vind al de aandacht oké. Ik denk dat Nitouche een vosje zal blijven want zie (nog) geen brilletje..
En hier grote zus Nabelle, inmiddels al 20 dagen oud
Wat denken jullie, zou Nabelle nog schimmel worden?
Ik weet het niet met Nabelle.. Ze lijkt ook heel licht tussen haar billen en een lichte staart hè? Dat kan ook vaak een teken zijn dat ze toch gaan schimmelen. Ik gok dat je niets anders kunt doen dan afwachten
Ja de kleur maakt mij niet zoveel uit, ben al zo gelukkig dat dit twee gezonde veulens zijn met kers op de taart twee merrietjes Kan al niet meer wachten om ze samen in de weide te zien spelen
Wederom gefeliciteerd! Dit veulen lijkt niet veel groter dan haar zus bij de geboorte of wel? Wat zal het een gaaf en apart gezicht zijn om de twee zussen zo dadelijk bij elkaar in de wei te zien lopen. Ideetje voor foto, biologische moeder met aan weerszijden draagmoeders met de veulens.