Nou als ik de grafiek zo zo van de HR ge ik met SA mee .. niet vannacht maat heel veel langer dan morgen gaat het denk ik niet duren .. Hr is goed aan het rommelen
Op dit moment nog geen biest. Hars is wel dik en plakkerig, ze zou hierop mogen kegelen al. Het is bij haar biest + ong. 24 uur, dus voor de aankomende nacht verwacht ik het nog niet. Natuurlijk blijven we wel waken als ze wel in de biest schiet vandaag. Maar dat heeft ze nu nog niet Ze kan ook zomaar nog dagen zo staan natuurlijk Banden zijn, zover ik kan voelen onder al het vet op haar billen, bijna weg.
SA kent de merrie.. dus die moet je geloven, maar wat de hartslag betreft geef ik vannacht toch 50% kans. Niet zo overtuigend dat ik zeg HEEL snel maar voortekenen minimaal. Alleen de ene merrie werkt er wat langzamer naar toe dan de andere.. Fewie stond bijna 2 dagen te stuiteren en een andere merrie met deze waarden had dezelfde avond een veulen.
zal straks als ze binnen is even naar haar uier kijken, dan weten we het Ze is nooit bevallen zonder biest... zelfs niet toen het van binnen fout ging en ze het veulen te vroeg eruit moest werken om hem te redden (toen was het nog 24 uur met biest)