Wow!!! Nu maar hopen dat ze snel gaat bevallen, ben erg benieuwd naar recente foto's!
Hope2012
Geplaatst: 26-09-12 07:55
Jeeeeeetje nog geen fewie beeb. had al beetje gevolgt in het dikkebuikentoppic. dat toppic is zeker voor haar gemaakt. toepasselijke naam . hihi.
Ik hoop dat ze snel bevald. succes
Zanora1
Geplaatst: 26-09-12 07:57
Zooo die is echt goed dik...
Dustinlover
Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-12 08:00
KMD: Dat zei nicole in het DBT topic van dit jaar: Ze gaat echt de proporties van Mira aan nemen van KMD op bokt
Sylvia: Ze kunnen niet voelen en al helemaal niet meer scannen of het er 1 of 2 zijn. Een keizersnede doen ze vrijwel nooit.. groot risico dat je merrie dood gaat en vaak moeten ze het veulen er dan in stukjes uithalen.. Dus nee dat doen we maar niet haha
Nou heb vannochtend eventjes foto's gemaakt:
De zijkant
Achterkant
Uier.
Het is door de regen weer een groot zwembad bij de stallen.. Dus ze gaat zo weer op stal als ik ga werken en dan als ik straks weer thuis ben mag ze lekker de wei op met haar vriendinnetjes.
Ach gossie wat een buik. Hoop voor de merrie dat het er erg snel uitkomt.
vuurtoren
Geplaatst: 26-09-12 08:08
Wat een mooi meisje ik hoop voor haar en jou dat het veulen snel komt.
lindalieneke
Geplaatst: 26-09-12 08:09
heeft ze een plaat oedeem of lijkt dat zo? Als je die 'weg denkt' is ze goed zwaar, maar niet zo verschrikkelijk als op de eerste foto die je plaatste. Succes voor de merrie en ook voor jou!
Dustinlover
Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-12 08:11
Ze heeft inderdaad ook een plaat oedeem.. Maar het vooraanzicht is altijd anders, daarbij begint haar buik nu echt naar onder te zakken Maar iedereen die haar in het echt ziet zegt ook zo'n dikke pony of paard heb ik nog nooit gezien.
WBC ze past inderdaad nog gewoon door de staldeur.. Gelukkig heb ik ook geen minideuren maar gewoon grote paardenstallen van 3,5 x 4,5 met de daarbij passende deur
MendyGinger
Geplaatst: 26-09-12 08:15
Jee, wat een dikke buik zeg! Hopelijk bevalt ze binnenkort. Wel een prachtige merrie