lotte ik denk dat ze nog wel meer verkleurd ja! en ik ben ook benieuwd of Diesel nog gaat veranderen, maar als je naar z'n billen kijkt kan je dat wel zien bedankt!
gisteren is Laura (__Lauraa) geweest en hebben we heel veel mooie foto's gemaakt. daar zullen jullie het de komende 3 of 4 weken mee moeten doen. omdat ik dit weekend weg ga. ze komen er zo aan
omdat het niet echt 'laptop-weer' is had ik geen zin in draadjes e.d. wegwerken maar dat moet je maar weg denken ze heeft weer een rondje meegelopen, nouja, rondje, het was zo'n 3km. en ze heeft zich keurig gedragen! toen we langs de weides van de manege kwamen heeft ze de hele kudde het hoofd op hol gebracht
madam ging op het laatst gewoon voor de foto's staan met haar oortjes naar voren, dus Laura en ik konden haar even mooi op de foto zetten Laura wilde Fay wel stelen, dat is op sommige foto's ook wel te zien
genoeg gekletst, hier de foto's
aan het hek vast staan
meelopen
Laatst bijgewerkt door Hannemarie op 26-07-12 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt
- shake vinger in oor - ja-schudden hoofd met hand omhoog en omlaag bewegen daar waren helaas geen foto's van
Voor er commentaar komt, ik pakte haar been om te kijken of ze netjes haar voetje optilde en toen zakte ze zo in het compliment, verder is alles een momentopname