ik voel me zoo dom sorry ailill
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(flauw weet het
   (flauw weet het  )
  ) 

dus veulentje blijf even zitten wil je haha
 dus veulentje blijf even zitten wil je haha                                                          

ik denk dat metall goed past op bijv. sandro hit merries achterbeen gebruik
  ik denk dat metall goed past op bijv. sandro hit merries achterbeen gebruik  ben benieuwd of hij dit jaar weer wat meer ter dekking krijgt ik vind het een mooie hengst
  ben benieuwd of hij dit jaar weer wat meer ter dekking krijgt ik vind het een mooie hengst  

Marcella_e schreef:mag ik overigens melden dat achter Métall ook een mooie springlijn zit!
Poep er maar een hengst uit lente!

lisch schreef:en joop van uytertik denk dat metall goed past op bijv. sandro hit merries achterbeen gebruik
ben benieuwd of hij dit jaar weer wat meer ter dekking krijgt ik vind het een mooie hengst

veulen gaat geven die een vlug en sterk achterbeen heeft en mooi voorbeen gebruik
  veulen gaat geven die een vlug en sterk achterbeen heeft en mooi voorbeen gebruik  maar achterbeen met metall x houston moet eigenlijk gewoon subliem zijn toch?
  maar achterbeen met metall x houston moet eigenlijk gewoon subliem zijn toch?  
   nu ik het erover heb laat maar komen
  nu ik het erover heb laat maar komen  en die van jou moet ook opschieten... hij/zei is nu tot in de kleine puntjes prachtig dat kan niet anders
 en die van jou moet ook opschieten... hij/zei is nu tot in de kleine puntjes prachtig dat kan niet anders   

Maar goed, zal wel een vossekind worden....
 Maar goed, zal wel een vossekind worden....  
                                                         Fiebie schreef:Marcella_e schreef:mag ik overigens melden dat achter Métall ook een mooie springlijn zit!
Poep er maar een hengst uit lente!
Ja tjusss..... Wacht jij nou maar lekker totdat je de mooiste liefste en meest geweldige vos hebt gezien.
Da's ook een hengst.....
Straks wordt het een bloedbad hier als het een hengst is....

Fiebie schreef:lisch schreef:en joop van uytertik denk dat metall goed past op bijv. sandro hit merries achterbeen gebruik
En daarom is deze hengst ook op mijn merrie gegaan, had het er gisteren nog over...
Ze heeft een sterk en lang voorbeen, maar achterbeen mag het verbeterd worden....

dan heb je een fijn dier! trapzakken heb je ook niets aan
  dan heb je een fijn dier! trapzakken heb je ook niets aan  

lisch schreef:veel dress hengsten hebben springbloed in de genen
totilas bijv > http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/162411 ook een wereld knol met springgenen
en temperament vind ik niet erg maar ze moeten dat wel hebben met een wil om te werkendan heb je een fijn dier! trapzakken heb je ook niets aan

''
 ''                                                         lisch schreef:veel dress hengsten hebben springbloed in de genen
totilas bijv > http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/162411 ook een wereld knol met springgenen
en temperament vind ik niet erg maar ze moeten dat wel hebben met een wil om te werkendan heb je een fijn dier! trapzakken heb je ook niets aan

Marcella_e schreef:Aan moederkant is het inderdaad alleen maar springen!
temerament is prima als het maar omgezet kan worden naar werklust en niet constant tegen je werkt.
hahahaha kirs een echte merrie dus!