Ik zeg idd ook amber cream bij de 2de, véél te licht voor alleen amber, champagnes worden juist donker geboren en later nog lichter, dus bij een gewone amber had ze echt nu bruin moeten zijn. Maar prachtig hoor gefeliciteerd!
Bedankt voor alle leuke reacties! Het zou kunnen dat ze amber cream is, de foto vertekend wel wat trouwens. De merrie is sowieso erg donker momenteel, dus het steekt erg af, maar irl is het veulen geler van kleur. Met name de ogen/manen/staart lijken me wat donker voor een dubbele verdunning... Maar het zou idd kunnen. Dat zou helemaal speciaal zijn natuurlijk. Straks nog even meer foto's
Mijn champagne hengst heeft al eens een amber cream gegeven en deze is precies zo.
Faline
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-12 18:17
Ik kan er niet over uit hoe blij en gezegend ik met deze twee prachtige veulens ben! Loop al sinds woensdag met een grijns van oor tot oor
@ Josav Ik heb er geen test bij omdat ik in de eerste instantie niet zou fokken met Champie (eigenlijk was ik in de eerste instantie zelfs op zoek naar een palomino merrie... maar toen ik kennis had gemaakt met Champs was ik verkocht ) en heb me er dus ook niet zo druk om gemaakt. Ik zal het sowieso nog eens even navragen allemaal, kan ook gewoon miscommunicatie geweest zijn. Ik zit er in ieder geval niet mee, want nu is er met fokken ook kans op gold champagne, en dat vind ik ook wel weer erg leuk \ En ik persoonlijk als palomino liefhebber ben uiteraard ook super blij met het palo hengstje, ze doen voor mij niet voor elkaar onder hoor. Zal een prachtig gezicht zijn straks met z'n allen in de wei
Even een buitenfoto van het hengstje en een droogfoto van de merrie
En nu voor beide een passende naam vinden Uiteindelijk wordt het wel iets speciaals, maar ik ben zo'n twijfelaar dus het zal nog wel even wat voeten in de aarde hebben
LisaDijk
Geplaatst: 27-04-12 18:27
Oh wat zijn ze toch prachtig
Laatst bijgewerkt door LisaDijk op 27-04-12 18:49, in het totaal 2 keer bewerkt
ennu deze er zijn ben ik benieuwd of je ze dit jaar weer laat dekken? of dat je bailey laat dekken? of vind je die nog te jong? 4 is die nu toch? want ik vind bailey echt
zou het eens kunnen dat deze jong man ook het champagne gen zou hebben. zijn ogen zijn zo Groen amber?
volgens mij .... wat denken jullie?
caramelle
Geplaatst: 27-04-12 23:58
dit is van een van de paarden van een kennis
getest op Palomino champagne of goud champagne genoemd
lijkt verdacht veel op jouw jonge man
Lisette0
Geplaatst: 28-04-12 00:13
x
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 15-12-24 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt
LisaDijk
Geplaatst: 28-04-12 10:00
Zou het inderdaad niet kunnen dat hij gold champagne is? Dit veulen is van bokker mikkee een TWH gold champagne veulen, vind het er wel op lijken, kleur, kleur ogen en hij heeft volgens mij ook een beetje de roze kringen om zijn ogen?
Laatst bijgewerkt door LisaDijk op 28-04-12 10:33, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik ben nooit zo'n poster, maar lees wel veel. Maar bij jou moet ik t toch even neerzetten. Wat een prachtige veulens. Maar moet ook zeggen dat ik Champie een pracht hengst vind. Jammer genoeg kan ik de foto's die je op fotoemmer hebt gezet, niet zien, omdat ze teveel bekeken zijn... Veel geluk met deze prachtige veulens!!