Wat ziet Iris er veel beter uit! Fijn dat ze zo'n goed huisje heeft gekregen bij jullie. Hoop dat ze een voorspoedige bevalling krijgt straks. Daarna mag ze weer lekker jong zijn!
xxfayxx1993
Geplaatst: 11-02-12 18:54
erg goed werk!!.. mooi en leuk beestje om te zien geworden!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-12 18:59
Libertylove schreef:
Daarna mag ze weer lekker jong zijn!
Precies en het leuke is nu dat de afgelopen weken Iris al steeds jonger wordt, ze daagt de rest steeds meer uit en wil echt spelen, zo grappig met die dikke skippy buik.
Wow wat een verschil, ik hoop op een mooi fijn veulentje waar de moeder niet teveel moeite mee heeft...
jolandje
Geplaatst: 13-02-12 09:49
het word spannend esther, nog maar een paar weken, ik ben érg benieuwd
Maydine
Geplaatst: 13-02-12 09:49
Time flies! 301 dagen alweer! Spannend zeg! Maar laat Iris het veulentje nog maar mooi ff een maandje laten zitten! Vies koud weer is het..
Regallie
Geplaatst: 13-02-12 10:54
Petje af hoor..
Dat gaat een heel mooi paardje worden (voor zover ze dat nog niet is )
Mariska80
Geplaatst: 13-02-12 11:04
Esther wat gaat het snel he!! Alweer 300 dagen Het aftellen kan nu echt beginnen, voorzover je dat al niet deed
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-12 13:37
Ja het echte aftellen gaat nu beginnen. Vanmorgen bij het naar buiten gaan van de paardjes had Iris wat last van haar linkerachterbeen, overdreven gezegd sleepte ze er een beetje mee, ze staat nu ook anders op haar achterbenen, mogelijk dat de kleine haar vannacht dwars heeft gezeten? Na wat in het land rond gehobbeld te hebben trok het beentje weer bij maar ze zet hem anders neer, jullie zullen begrijpen dat ik met ogen op steeltjes rondloop en wat zalig dat je ze dan bij huis hebt lopen, ppffff.
Wat spannend zeg! En wat is ze mooi geworden, goed werk hoor!
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-12 12:53
Toch gisteren maar weer een tietenfoto gemaakt, gisterochtend kwam Iris raar haar stal uit, sleepte iets met haar linkerachterbeen en maakte er een hanentred pas achteraan, met dat ze in het land rond scharrelde trok dit weer weg maar ik zie toch verandering in haar beweging en stand, daarbij loopt Iris sinds gisteren de hele tijd achter me aan te hobbelen en wil ze steeds maar bij me zijn, omdat ik niet aan haar uier mag voelen dus toch even de camera gepakt maar er is geen verschil met 5 dagen terug.