Enne, ik kan nog steeds niet meekijken. De link doet het bij mij helaas niet.
Ws doe ik iets verkeerd? Ben wel een beetje digibeet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ElineThera schreef:Ja, Keet sleept er lekker mee
Bij ons in de buurt is stal 3 bevestigd, vind het dood eng.. brr..
Mannen zijn gewoon eigenwijs.
Dan zijn de veulies goed levensvatbaar.... 

voor jou gaat t opschieten hoor....
,Desert heeft 1 favoriete kant en ik zat dus steeds verkeerd,nu zat ik aan de goede kant,dus ze ontspande helemaal,ik kon het veulen helemaal voelen,kroop steeds tegen mijn hand aan en dan die trotse blik van Desert,bijzondere merrie is het toch
,dat is ook standaard,ik roep een paar namen en bij 1 geeft ze een hinnikjebrompje,dus die wordt het
Was ook degene die ik heb uitgezocht,nu Rene nog even overtuigen
!
Want ze hebben allebei hun eigen ding waardoor ze beide speciaal zijn. Desert straalt idd zoveel wijsheid uit... En is heel gevoelig, waar ik ook wel van hou, maar heb ik soms ook moeite mee. Met Nick merk ik dat ook, die is ook soms zo gevoelig. En dan ben ik soms te direct naar hem toe. Ik denk ook dat ik Keet daarom de leukste vind (sorry Des), lekker direct maar ook heel eerlijk. Of zeg ik nu iets geks
? Maar zegt wel wat over mij ja haha, zo zie je maar weer, paarden spiegelen!
ProudOfPride schreef:Desert is echt een gevoelige lieve merrie hè? Echt heel speciaal is ze![]()
Keet en ongeduldig?? Daar ken ik er nog wel een paar van hihi. Vooral als het met voer te maken heeft![]()
We spreken wel af wanneer jij je weer een beetje goed voelt, dus niet overhaasten hoor!
Phoe Hanny, ik moet er niet aan denken om zwanger te zijn... Mijn moeder zei wel eens dat ze helemaal blauw zag aan de binnenkant van de beurse plekken van mijn broertje. Dit lag ook graag dwars en lag ook vaak te stompen en schoppen. Respect voor iedereen die zwanger is, mens en dier
en Desert en mijn Kaylee houd ik graag heel ego voor mezelf hoor 
en bomproof qua karakter......
ze is nog steeds beetje hangerig en geeuwt veel,vaak uiting van niet echt lekker voelen.Ze kijkt zo zielig