wat is ti toch stoer, zonder mama. en ik ben benieuwd naar je verhaal
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-11 20:38
Twee weken geleden kwamen er gewoon wéér mensen die foto's van me gingen maken. We liepen in het bos een inhammetje in waar heel veel gras stond. Bomen rondom en één in- en uitgang. Dát was leuk, want Baassie liet me loslopen. Dom.... dan probeer ik natuurlijk te ontsnappen. Dat doe je het best in volle galop met je oren in je nek. Dan worden mensen bang van je en gaan ze opzij (behalve de mijne dan ) Kijk mij gevaarlijk kijken
En als Baassie dus even niet oplet, loop je dus PomTidomTidom, lekker op het fietspad, als een vrij man
Beetje jammer is wel dat mama niet meekwam, dus dan kom ik ook maar weer in volle, stoere galop terug
Op een drafje naar mama
Zodat ik haar weer kan bijten, dat blijft geweldig grappig (vind ik)
Nog even mooi doen voor de kwijlende Bokkers
Ikke helemaal
Weer een gekke bek, speciaal voor papa (maar er komt een nog mooiere aan)
Een gezinsfoto
Baassie en Ti zijn dol op zoenen!
Van wie zou ik die gekke bekken nou geleerd hebben??
En mijn grote liefdes: Mama en Baassie
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 04-09-11 20:42, in het totaal 2 keer bewerkt
Foto's pagina 10: Ik zie maar 1 ding, Ti is helemaal niet bang...
Foto's pagina 11: Mooi-mooi-mooi, en stoer natuurlijk! Maar toch meer mooi, vooral die waar vantevoren het kwijlbakje voor was gehaald (bedankt voor de waarschuwing En die laatste van Mama & Baassie moet bij Ti boven het bed vind ik, ook voor op de momenten dat ie helemaal NIET bang alleen is...
zooooooooooo ik had weer even tijd om mijn tifosi te bewonderen ! Maar jeeeeeeeeeeeeetje mina hij groeit veuls te hard hoor ,hij lijkt ineens geen veulen meer ,maar wat een lekkertje is het nog steeds ! Wat een schitterende foto's weer !! alleen dat bijten moet ie niet meer doen bij Daisy dat vind ik echt zielig hoog tijd dat ze het niet meer accepteerd van hem toch ? Hoelaat ben je in Houten zaterdag ? ik heb wel een verjaardag maar ik wel hoop te komen kijken !
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-11 17:21
Dais ziet er nog prima uit, heeft gelukkig nog niets te lijden onder dit ventje (qua voeden dan, qua happen heeft ze het maar zwaar. Maar ja, Muts trapt nooit eens terug, is alleen compleet in paniek als Babylief uit wandelen gaat met Baassie).
Gewassen is hij vast minder mooi, lijkt hij nog minder op een valk
Hahahahaaa.... Ik heb het IK-BEN-HELEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL-NIET-BANG-ZONDER-MAMA-EN-NOG-MINDER-ALS-BAASSIE-WEGLOOPT-hinnikje opgenomen met mijn telefoon, is zo zielig
Ik weet nog niet hoe laat ik in Houten ben. Als het goed is, ontvang ik deze week het programmaboekje. Ik zal morgen eens mailen. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten, Miranda. Ik zou het leuk vinden als je kwam kijken!
Hij wordt al een stoere man hè? Ik hoop dat ze hem zaterdag op kunnen meten, en anders doe ik het die week zelf weer, want dan is hij 4 maandjes!!