Nieuwe pagina!! Nieuwe FantasTische Ti-foto's please! (of filmpje natuurlijk )
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-11 17:45
Ik ga jullie (denk ik) even laten wachten tot vrijdag. (ik kan die camera toch niet laten liggen als ik mijn knappe kerel zie ) Dan is Ti 3 maanden en krijgt hij weer een nieuw topic
Iemand een leuk idee voor de titel van zijn nieuwe topic?
Tjinta
Geplaatst: 10-08-11 20:43
Kijk nu zijn we toch teleurgesteld... 1 fototje... pleaseeee..
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-11 21:19
Helaas.... Geen foto's gemaakt vandaag.. Maar................. Ti is een heuse übersabino! Hij heeft zelfs witte vlekjes op zijn buik! Nu weet ik het zeker! Van de week twijfelde ik nog. Ik zag namelijk een witte vlek van ongeveer 1 bij 2 cm op het midden van zijn buik, precies om een kruin heen. Het kan zijn dat hij daar nog baby-fluffyhaar heeft zitten. Maar.. hij heeft witte verfspetters op zijn buik! En... jawel... op zijn zak zitten ook allemaal witte vlekkies!
Wat was hij toch were knap vandaag! We gingen wandelen; verzorgster op Dais, ik met Ti. Toen kwamen we langs twee vrachtwagens/opleggers waarvan de motoren draaiden, met wel 20 auto's erop. Hij vond het heel spannend, maar liep wel met me mee erlangs!
Verder was hij een beetje stout; strekken, naar links, rechts, achteren en voren, en stoer huppelen. Stoere hengstebeest
ja daar stond duke voor een uurtje of zo (mocht niet langer :S) hij staat op manege schanswijk ruiters (vlak bij blijdorp) en ik ga vaak naar het kralingst bos om mijn paard lekker zijn gang te laten gaan
Tjinta
Geplaatst: 11-08-11 11:02
Ti is een echt Sa .
Zo krijgen we nu een foto van de vlekjes....
Ik kan me voorstellen dat je helemaal flabbergasted was... net zoals ik toen ik het vlekje bij Birket ontdekte onder de buik. Birket heeft trouwens ook gekke witte plekken in de liezen (heet dat zo bij een paard???) zie je daar bij Ti ook wit?
Hmmm.. dat weet ik niet, zal morgen eens kijken. Vandaag ga ik niet, verzorgster is geweest. Heb nog gevraagd of ze een foto wilde sturen, maar ze was al weg toen ik dat vroeg. Dus ik heb heus wel aan jullie gedacht
Tjinta
Geplaatst: 11-08-11 17:28
Tuurlijk is Re van Rebel...
De fotos komen vanzelf. gewoon gezellig verder kletsen en afwachten.
lottex
Geplaatst: 11-08-11 19:16
kaotictjinta schreef:
Tuurlijk is Re van Rebel...
Goed idee!
Ben wel benieuwd naar een foto van Ti zijn 'nieuwe' kleur
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-11 19:16
Titel voor nieuw topic: 'Ik, Sublime's TiSento, ben al weer eehhh.. één.. twee... TrIe maanden oud!' Zoiets?
Ik beloof dat ik hem morgen aanmaak, maar of dat de openingspost geweldig wordt, kan ik niet beloven. Ik ga namelijk eerst met een vriendin mee naar sprinlges tot 20 uur, daarna paardjes knuffelen en TiBeest op zijn drie maanden foto's zetten en mijn wekker gaat zaterdag om VIJF UUR!!!!
Leuk, zo'n paardenhobby
Tjinta
Geplaatst: 11-08-11 19:19
joh dan maak je dat topic toch gewoon zaterdag. Je moet er zelf ook van genieten, van het aanmaken bedoel ik!
Veel plezier bij springles en alle andere paardenzaken.... altijd leuk!
Tri maanden
wendy1987
Geplaatst: 11-08-11 19:20
Jah, die is leuk!!
5 uur.. Je zou er maar zo vroeg uitmoeten
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-11 19:22
kaoticjinta, ik ben een beetje autistisch. De 12e is hij 3 maanden, dus dat topic moet ook de 12e gemaakt worden En tegen de tijd dat ik zaterdag thuis ben, ben ik dood
Haha, ik mag half 4 eruit Haha, ja dan mag ik er weer zo vroeg uit zeker
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-11 19:34
Volgens mij hebben we dan meer geluk. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de fok- en veulengroepen 's middags aan de beurt zijn. Maar zeker weten doe ik het niet
Jeetje, een paar dagen niet bokken, een paar pagina's verder, en ineens is TiSento weg...
Vervangen door een heel groot, veel donkerder, nog stoerder en ge-appelt paard...
Haha, nee, het is TiStoereSento die alsmaar stoerder en stoerder wordt
Ti: laat ze maar kletsen hoor! Jij zorgt ervoor dat ze NIET hakkie-takkie-weg-zakkie kunnen doen !!! Je zoekt een paar knappe merries (bij voorkeur iets van zebra, en iets met zwarte manen) en zorgt dan lekker zelf voor oranje zebra en valk merrie nakomelingen; dan hebben je TiBaasje en TiFosi precies de kudde die ze hebben willen