Veuullie veulie veulie veuliee, VEUUUUUUUULLLIEEEEE, kom dan! Ah, koediekoediekoeee, kom dan..! Ik ga je pakken....! Ik kom je halen...! Oww, rennen! Rennen veul, anders komt de grote boze wolf je knuffellen! Veulllliee,
Ik ben nog steeds heel erg benieuwd! Als ze nu behoorlijk drupt... zal het toch echt vanavond of vannacht wel een xtje gaan komen denk ik. Ben je morgen ook vrij of moet je dan ook werken?
Je zou denken dat het vannacht dan idd wel zou moeten komen.. maar dat dachte we van vorige nacht ook Ik moet morgen ook werken alleen heb al gezecht dat als er een veulentje komt dat ik dan wat later kom! Spannend!
Ik heb helaas geen foto's van de melk druppels.. ga haar zo nog even voeren en dan laat ik haar lekker met rust! Morgen krijgen jullie zo wie zo foto's MET of zonder veulen! ik heb zelf echt het idee dat het vannacht zal komen ze is erg onrustig!!
Nou als ze al behoorlijk melk lekt dan gok ik toch echt op vannacht. Ik had in dat geval niet gaan slapen, maar heb bij markus en shirley 7 nachten niet geslapen. Ik waakte bij de camera bij hun op de bank en sliep dan de hele nacht niet hooguit sochtends vanaf zeven tot acht even en savonds even. Ook smiddags wel eens eventjes. Het zou zonde zijn als je het allemaal gaat missen als je er al zoveel werk tijd en energie in gestoken hebt. Natuurlijk is het het belangrijkste dat het goed gaat, maar wees nou eerlijk het mooiste is gewoon dat je het zelf allemaal kan zien.
Escada
Geplaatst: 22-06-11 22:06
Ooow wat een mooie papa en mama!! Spannend wat voor moois eruit komt!
Ja dat is ook zo ik ga vannacht om het half uur de wekker zetten als ik teminste kan slapen! Ik heb haar nu net gevoert ga nu zelf ook maar op bed. mis word het wel een lange nacht! Ik wil het zelf idd ook mee maken dus ga goed waken! En Hopen dat het vannacht nou eindelijk gaat komen!!
Ohh wat jammer! Ik volg jullie al een tijdje in stilte en had het veulen toch echt wel vannacht verwacht! Maar geduld wordt beloond, nog eventjes volhouden!