neej nog niks, haar uier wordt nu el weer wat voller maar is nog lang niet vol genoeg. Ik hoop ook idd op een gezond veulen
nog niks hoor, begin aardig aan het wachte te wennen haar uier is vandaag wel weer iets voller gelopen maar....nog lang niet vol genoeg
Hier meld zich ook een stille meelezer!Heb totaal geen verstand van fokken maar vind dit wel heel spannend!Ik blijf vol verwachting mee lezen
whahahhaaa, die eerste foto, zó grappig, oh dit duurt echt niet lang meer hoor, maar kan me voorstellen dat je het veulen er wel uit wilt kijken
jolandje schreef:whahahhaaa, die eerste foto, zó grappig, oh dit duurt echt niet lang meer hoor, maar kan me voorstellen dat je het veulen er wel uit wilt kijken ja leuk is die he, het is net een klein girafje zo. ik hoop dat echt nie lang meer duurt en belle geloof ik ook.
_lieff_ schreef:Dat duurt echt niet lang meer hoor Die eerste foto Hoezo arrogant? ja leuk hè, ze is het ook echt zo zat en ook dat foto`s maken
Zoo ze is echt dik Kom op Belle, ik had vandaag gegokt, ze heeft nog tot 12 uur vanavond haha Nja ik ben toch altijd heel slecht daarin dus ga er maar vanuit dat het veulentje vanavond niet geboren word
vrouwke schreef:bij mij is 16-05 een merrieveulen geboren.moeder en dochter maken het goed sterkte TSGefeliciteerd met deze mooie meid!