Dat had een weggevreten slokdarm en wat maagzweren kunnen schelen.
Breng je haar naar de kliniek met de beste bedoelingen,heb je een dood veulen en piept je merrie er ook bijna tussen uit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:dat het veulen is overleden door niet uit het vlies te kunnen.
Dav schreef:Suzanne F. schreef:Wat was dan de reden dat het veulen is overleden?
[quote=''_R_G_''] is het veulen echt net voor de bevalling of tijdens de bevalling dood gegaan
MAIKESTER schreef:Dit gaat toch de goede kant op
!
Ongelofelijk wat een merrie,super de suup.
Lieke gaat het gewoon allemaal weer redden hoor,ben ik van overtuigd,na zo'n fantastische up date.
Lieke zet hem op geen gekke dingen nu meer doen,en je bent zo weer thuis !
Suzanne F. schreef:Jeetje die kliniek had een slechte aan mij gehad hoor, dat het veulen is overleden door niet uit het vlies te kunnen. Je zou toch verwachten dat ze goed opletten, cameratoezicht etc. Ik vind het schandalig eigenlijk.
wigke89 schreef:ik geef hierbij de TS helemaal gelijk.
als je zegt wat iemand goed doet daar wordt niks van gezegt maar owee als je een keer iets laat weten als ze iets niet goed doen. dan loop je meteen te zeiken
als je te horen krijgt het vlies is heel ga je er ook vanuit dat het gestikt is heel logisch TS heeft direct na het gesprek laten weten op bokt dat ze de kliniek niks kwalijk nam van het overlijden van het veulen.
maar als je je paard hoogdrachtig en ziek naar een kliniek doet ga je er wel vanuit dat er meer dan 2 x gecontroleerd wordt ondanks een alarm, die weigeren wel vaker.
TS reageert hier ondanks toch wel degelijk diverse fouten ontzettend positief.
fouten mogen net zo goed genoemd worden net als de goede dingen die ze doen.
TS: Super te horen dat lieke vooruit gaat hopen dat het zo blijft!!!