Nou, Sanne.. ik denk dat dat niet gaat lukken, helaas... CL, erg he? Jouw ventje is lekker op tijd geboren, maar die van mij heeft nog geen zin... Maar ach... als hij er nog een paar dagen over doet en er dan met witte beentjes en bles uitkomt, ben ik gelukkig
Off-topic(een beetje): Hoe heb je dat er zo ingeschoren? Heb je daar mallen voor ofzo? EN waar haal je die?
Equiine
Geplaatst: 30-04-11 23:56
Ik gok op een Palomino merrietje!
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-11 11:54
Akhal_Teke schreef:
Off-topic(een beetje): Hoe heb je dat er zo ingeschoren? Heb je daar mallen voor ofzo? EN waar haal je die?
Ik ben via Bokt bij iemand terecht gekomen die stickers maakt voor op meubels en auto's. Ik heb haar toen het ontwerp gemaild dat ik graag wilde hebben en zij heeft die toen voor me gemaakt. Het is een doorzichtige sticker met zwarte letters, die heb ik op Dais dr kont geplakt, het doorzichtige deel er voorzichtig afgehaald, toen de grove stukken geschoren, sticker eraf en toen netjes bijgewerkt.
Mama is spe heeft geen haast... Of, misschien wel, maar Bebie niet. Ik ben gisteren niet geweest, ga er nu heen. Eens even kijken of ik een enorme verandering kan constateren. Ik hoop echt dat ze zich snel in tweeen deelt