(als alles goed gaat) ga je dan met hem op concours?
Jeetje jij denkt wel erg ver vooruit Maar ja, ook dat is de bedoeling.
Ik ben vandaag weer bij mijn pukkie geweest.
Elmyh
Geplaatst: 31-07-10 22:51
Wat een prachtig beestje! Heel veel plezier met hem. Zelf genieten we van onze du Bois , maar zij is inmiddels al 16. Maar ze blijven vgl. mij eeuwig jong, El Myrah doet tenminste nog steeds als was ze 6
Annash
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-10 22:58
Nou weer foto's van mijn kleine pukkie! Hij is nu 3,5 maand en heeft nog steeds een zeer wollige veulenvacht van enkele centimeters. Op zijn benen, hoofd en borst is hij al wel redelijk dun. Daar kun je zijn kleurtje ook al goed zien!
http://i732.photobucket.com/albums/ww32 ... 1juli2.jpg Zijn kont is alweer meer bijgetrokken dan hier te zien is, maar dat is dan jammer. Hij vond de meetstok die Marjolein vast had erg interessant. Ja, wat vindt 'ie niet interessant he.
Hahaha Iloon, ik zet het alleen maar neer zoals hij uitbeeld hoor het is echt zo'n clown!!!
Iris: ja voor rijfoto's is het nog even wachten geblazen! Maar vooruit... ik heb het ervoor over!
strawberrry
Geplaatst: 31-07-10 23:13
Wat is het toch een lekker ding!!! Ik ben benieuwd hoe hij uitgroeit en natuurlijk ook naar de rijfoto's maar dat duurt nog even! ben ik nou gek of is hij al heel groot?
Hey gefeliciteerd hoor, ik heb hem een paar weken geleden staan te bewonderen hij is echt heel erg stoer daar mag je echt mega trots op zijn zo'n lekker ventje. (ik pas namelijk op het huis van de buren )
Leuk dier!En 1,16 is denk ik normale maat.De mijne is 2,5wk ouder en is stukje groter,maar dat is d-pony x paard.Zit rond tussen de 1,27/1,30 al paar weken niet gemeten. Denk dus dat jou veulen hele normale maat heeft!