@ Meredith: Ik zou me over de hoogte ook maar geen zorgen maken. Mijn paard (inmiddels 7 jaar en 1.69m) heb ik als veulen gekocht en toen was hij ook heel klein. Heeft toen ie nog geen 2 maanden was droes gehad en was veruit de kleinst van de hele koppel! Voor zijn leven is ook gevreesd omdat ie heel klein was en er ook nog droes over heen kreeg. Toen ie als 3 jarige wat ging doen is ie van 1.59. naar 1.69 gegroeid! Nu is ie super mooi en zie je er niks meer van! Sterkte ermee
Super berichten! Moeder en kind geven nu jullie tijd om bij te komen.
Do86
Geplaatst: 20-03-10 22:16
Jeetje, felicitaties met de kleine en wat jammer dat de grote het niet heeft gered, de natuur bepaald haar eigen zaken. ik ben benieuwd hoe het de kleine zal vergaan!
laantje98
Geplaatst: 21-03-10 00:27
Sterkte met het verlies van vosje. Ik ben blij om te lezen dat het met je andere veulen de goede kant op gaat. Gelukkig dringt hij nu zelfstandig bij zijn moeder, voor jou weer een zorg minder.
Ik ben blij dat het goed gaat met de kleine. Het is spijtig voor zijn broer, maar misschien ook beter zo. De sterkste heeft nu alle kansen om een geweldig paard te worden. Ik ben benieuwd naar de foto's!!
Ineke2
Geplaatst: 21-03-10 16:33
Wat sneu dat 1 van de 2 het niet gehaald heeft Maar bijzonder goed nieuws dat de kleine zelfstandig drinkt!
De merrie heeft het al aangevoeld zoals het lijkt. Jammer, maar misschien maar beter voor alle partijen. Hopelijk kan het kleine veulentje nu lekker bijkomen en lekker groot worden. Geniet ondanks de zorgen toch maar mooi van zo'n kanjertje.
Jee wat een vechter zeg die kleinste, dat komt helemaal goed, ik kreeg er ook net een kippenvel van, toen ik las dat hij zelfstandig melk dronk bij zijn moeder.
Sneu van die grootste veulen, gecondoleerd.
quintusgl
Geplaatst: 21-03-10 20:49
Allereerst sterkte met het verlies van het veulen.........heel sneu dat ie het niet heeft gehaald. Ik lees verder en lees dat het goed met kleine Fighter gaat en zelf drinkt, bokt en rent! Supe!! Dat zal, zoals je schrijft, inderdaad ook weer een sterk gevoel gegeven hebben dat het goed is zo. Fighter groeit vast en zeker uit tot een mooie hengst!!
Wat zonde van het andere veulen.. weet hoe het is om er zo dag en nacht bij te zitten en dan toch je veulen verliezen.. gelukkig heb je er nog 1tje over Hopelijk blijft alles goed gaan met fighter. succes ermee
3timesmom
Geplaatst: 22-03-10 10:29
ik lees dit voor het eerst en vind het heel erg voor jullie van het vosje. Maar het is wel superfijn dat het klentje het zo goed doet. Hij ziet er superschattig uit.