Ik duim met je mee dat het een gezond veulentje wordt, moet erg emotioneel zijn!
Ik houdt het topic in de gaten

Geweldig dat konijn ook trouwens, laat wel zien dat ze een erg goede moeder is!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tinky12 schreef:Breghje schreef:Sandra, wat een heeerlijke foto!! Ik wist niet eens dat nijnen zo onbeschoft genieterig konden liggen....
Is dierenmishandeling....
Die witte FH,Casper kan echt in coma liggen op zijn rug,poten wijd,ik heb al zo vaak gedacht dat hij dood was

). We willen dat gat ietsje groter maken zodat het konijn erdoor past en zo zijn nachthok in kan en toch ook bij Lola. Zo kan ze vluchten als Lola doordraait tijdens of na de bevalling en nijn ineens niet meer zo lief vind... uiteraard hoop ik dat zelf optijd te zien als dat gaat gebeuren zodat het konijn niet de stuipen op het lijf gejaagd wordt... 

) 

zou maar snel de pliesie erbij halen
leuk al die updeetjes 

ben super benieuwd naar het veulen!

. Overal gezocht maar geen konijn meer in de tuin. Dit is nog nooit gebeurd en we hebben het konijn al een half jaar hier los in de tuin. Omdat ik nog in badjas was moest ik me eerst aankleden alvoor over schuttingen heen te gaan kijken en te zoeken
.
. Maar ik zag nog net waar ze vandaan kwam, en wat bleek een gat in de schutting achter de klimop! Konijn is dus wezen buurten bij de buren, die ook een konijn hebben, ik mag hopen dat dat geen mannetje is
. Maar het bracht me wel op een idee, misschien mag konijn haar eigen nestje wel dit jaar, om te compenseren dat ze straks weer gescheiden wordt van Lola, dan hou ik een van haar kindjes voor bij haar. Ik ga eens uitzoeken hoe zoiets werkt, aangezien ik het wel bij het ras wil laten, groot Lotharinger, zouden ze ook dekrammen hebben waar ik haar kan laten dekken? Ik ga me maar eens verdiepen in het fokken met konijnen
.
. Ze is echt veranderd sinds gister, ze wil zo graag bij haar stal in de buurt blijven, toen ik haar buiten zette wou ze bijna direct weer naar binnen, we zijn bezig met van de stal een loopstalt te maken maar dat zal pas van het weekend af zijn.
)
. Ik ben de filmpjes aan het uploaden maar het duurt zo lang...