Nee maandag pas. Morgen is het harstikke druk en in het donker ook nog een merrie met veulen laden zien we niet zitten Ze zijn samen wel super te laden, lopen er zo op. Voor Joop, merrie en veulen en voor ons is het veel fijner als we het maandag doen.
Hij was helemaal top. Jeemig en wat is hij braaf. Hij heeft gister nog lekker wat staan te knuffelen.
Diortje_vds
Geplaatst: 03-04-10 10:39
ik heb hem ook gezien, maar had idd op meer gehoopt, het moest nogal snel gaan, hij was heel lief ad stal, wat een schatje!Die van Diarado vond ik ook wel een heerlijk ding.
manueeltje84
Geplaatst: 03-04-10 19:01
Ik vind flying helemaal leuk in ieder geval. Hij heeft een erg mooie zelfhouding.
Lilliputter
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-10 19:08
Dank jullie wel ik ben inmiddels weer bij joop en flying staat er weer super bij!
manueeltje84
Geplaatst: 03-04-10 19:40
Lilliputter schreef:
Dank jullie wel ik ben inmiddels weer bij joop en flying staat er weer super bij!
Dek je de merrie niet terug bij amazing star??
Ik vond Zhivago ook echt super lopen donderdag avond. Ik ga vanavond niet meer in ieder geval... morgen ga ik naar van olst
Ja we dekken terug. De merrie is inmiddels weer dragend!
manueeltje84
Geplaatst: 03-04-10 19:54
Lilliputter schreef:
Ja we dekken terug. De merrie is inmiddels weer dragend!
O echt is ze alweer dragend van Amazing star? Dat was gelijk raak dan? Leuk hoor! je hebt gelijk hoor, als iets goed past zou ik ook niet snel veranderen.
Ik denk dat ik via Joop wel een filmpje kan krijgen!
Thanks Muzefee! Daarom open ik ook geen nieuw topic als ik foto's heb, vind het juist zo leuk dat je ook terug kunt bladeren en het is overzichtelijk tussen alle topics!