Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Heel veel succes! Hopelijk komen er 2 gezonde veulens uit en houdt mams zich ook goed!
Persoonlijk vraag ik me af waarom je eigenlijk nog met een merrie fokt die duidelijk aanleg heeft voor tweelingen. Heb je daar een reden voor?Lijkt me toch een flink risico.
Cayenne schreef:Heel veel succes! Hopelijk komen er 2 gezonde veulens uit en houdt mams zich ook goed!
Persoonlijk vraag ik me af waarom je eigenlijk nog met een merrie fokt die duidelijk aanleg heeft voor tweelingen. Heb je daar een reden voor?Lijkt me toch een flink risico.
Janine1990 schreef:Cayenne schreef:Heel veel succes! Hopelijk komen er 2 gezonde veulens uit en houdt mams zich ook goed!
Merrie die ik rij is een aantal keren drachtig geweest van twee vruchtjes, bij één hengst... Bij een andere hengst was er niets aan de hand...
T3mptati0n schreef:als ze het overleven gaan ze nooit meer weg ik hoop met mijn gezondheid dat ik dat kan beloven, maar deze twee gaan boven mijn andere paarden en als ik moet kiezen zullen die als eerste gaan en de tweeling en Champie nietgo Champie, het gaat je lukken, 2 gezonde kinders ter wereld zetten, en ze goed verzorgen tot ze bij je weg mogen!
marialva schreef:Cayenne schreef:Heel veel succes! Hopelijk komen er 2 gezonde veulens uit en houdt mams zich ook goed!
ja daar heb ik een hele goede reden voor, als mevrouw NIET drachtig is is ze sinds haar 10e jaar echt onhandelbaar (heeft mn schouder al een keer uit de kom getrokken) er achter aan skieen, en rijden out of the question! op stal naar iedereen bijten en noem maar op! en als mevrouw zwanger is is het het liefste paard van de wereld, ook met rijden echt voorbeeldig paard?!
dus met overleg van de DA is het verstandig haar dragend te houden, we hebben het nu 1 jaar geprobeert (vorig jaar) en het was weer helemaal feest met haar, nu dragend is het een echt SCHATJE
Citaat:Dan is het dus een hormonen kwestie. (toch?)
Kan ze daar geen injecties voor krijgen?
Vind het eigenlijk een beetje sneu om het paard elk jaar een veulen te laten krijgen. (of ligt dat aan mij)
Hoopt trouwens wel op 2 mooie gezonde veulens!
S_zanne schreef:Dan is het dus een hormonen kwestie. (toch?)
Kan ze daar geen injecties voor krijgen?
Vind het eigenlijk een beetje sneu om het paard elk jaar een veulen te laten krijgen. (of ligt dat aan mij)
Hoopt trouwens wel op 2 mooie gezonde veulens!